اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترویج ارزش‌های اسلامی در مدرسه‌ها گسترده‌تر شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی در مدرسه‌ها گسترده‌تر شود.

ترویج ارزش‌های اسلامی در مدرسه‌ها گسترده‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای دانش‌آموزان بسیجی دختر مرکز استان مازندران با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: امامت شاخه‌ای از نبوت است و از نبوت ریشه می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دین اسلام با غدیر تکمیل شد و با وجود ولی فقیه اسلام به سایر ادیان الهی نیاز ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: اگر امروز رهبری در کشور ما با سایر کشورها متفاوت است، به دلیل این است که رهبر کشور ما از جنس رهبر غدیر است.

وی با اشاره به مبارزات امام (ره) برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امام راحل تحول بنیادین در جهان را از سال 42 از ایران شروع کرد و جامعه و افکار جامعه را به سمت و سوی غدیر سوق داد.

طبرسی در ادامه تاکید کرد: امام جاهلیت دوران پهلوی را به نورانیت اسلام تغییر داد و این نورانیت باید توسط تک تک افراد جامعه اسلامی حفظ شود.

وی خطاب به دختران حاضر در این جلسه بیان داشت: نخستین کسی که در صدر اسلام از ولایت دفاع کرد، حضرت زهرا (س) بود و دختران نیز باید در مدارس نقش زهراگونه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: دختران نقش برجسته‌ای در حفظ غدیر دارند.

وی با اشاره به رشادت شهید حسین فهیمده در دفاع از ولایت بیان داشت: فهیمده و شهدای مثل او ولایت را در دوران خفان طاغوت به خوبی درک کردند.

این مسئول اضافه کرد: غافل شدن از ولایت فقیه و اسلام در عصر حاضر در کشور ما با توجه به روشنگری‌های مناسبی که وجود دارد از کسی پذیرفته نیست.

طبرسی در بخشی دیگر از سخنانش به واقعه عظیم عاشورا اشاره کرد و بیان داشت: عاشور برای مردم آزاده جهان درس آزادگی دارد و در این واقعه بزرگ برای همه اقشار جامعه در هر سنین درس آزادگی و شهادت دارد.

وی خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: ما باید میراث‌دار خوب برای شهدا و حافظ ارزش‌های باشیم که برای ما توسط پیشینیان ایجاد شد.

طبرسی در خطاب به مسئولان آموزش و پرورش یادآور شد: آموزش و پرورش باید ارزش‌های‌ اسلامی را زنده کند و نسبت به ترویج آن در بین دانش‌آموزان اقدام کند.

در ادامه محمد علی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: از 375 هزار دانش‌آموز مازندرانی، 122 هزار و 216 نفر عضو بسیج هستند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول