اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

کشتی در قلب مردم اصفهان جا دارد / از خرد جمعی استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: کشتی از گذشته در قلب مردم اصفهان جا داشته است و ما هم قصد داریم بدون حاشیه تنها به کشتی اصفهان خدمت کنیم.

کشتی در قلب مردم اصفهان جا دارد / از خرد جمعی استفاده می‌کنیم

علیرضا میر واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: وضعیت کشتی اصفهان طی چند سال گذشته خوب نبوده اما ظرفیت و استعداد فراوانی در کشتی اصفهان وجود دارد که قصد داریم با زیر نظرگرفتن آنها در اردوهای مختلف این کشتی را مانند دهه‌های گذشته رشد و ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایش برای کشتی اصفهان افزود: از مهم‌ترین برنامه‌هایم این است که روی کشتی پایه استان و نونهالان و نوجوانان کار کنیم تا نهالی را بکاریم که در آینده بتوانیم از آن برداشت کنیم.

سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایم این است که قصد داریم با کار در بعد قهرمانی و توجه به قهرمانان این رشته الگو سازی مناسبی برای نونهالان داشته باشیم و همچنین با استفاده از مربیان مجرب در رده‌های پایه زمینه رشد و ارتقاء این رشته را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه در بعد سخت افزاری در حال حاضر با مشکل مواجه هستیم، افزود: سالن‌های کشتی اصفهان قدیمی شده و از نظر دوش و امکانات و وسائل بدن‌سازی مشکلات زیادی دارد که قصد داریم ساماندهی مناسبی به این سالن‌ها بدهیم.

میر واحدی افزود: قصد داریم با سرکشی به شهرستان‌ها و روسای هیئت‌های کشتی آنها کارنامه کاریشان را ببینیم و در رشد و ارتقای کشتی شهرستان‌ها بکوشیم، چرا که استعدادهای فراوانی در این بخش داریم.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد، افزود: باید در تمام کارهایمان نظر پیشکسوتان، قهرمانان و حتی تماشاگران را نیز جویا شویم، چرا که همین تماشاچی هم ممکن است نظر خوبی داشته باشد و باید در تمام کارهایمان از خرد جمعی استفاده کنیم.

سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان اضافه کرد: سعی داریم با توجه به مشکلات برنامه‌ریزی منسجم‌تری داشته باشیم و در این میان آقای جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز قول داده‌اند کشتی اصفهان را مورد حمایت بیشتری قرار بدهند.

وی با بیان اینکه قصد دارم روی کشتی پایه سرمایه‌گذاری کنم، افزود: ممکن است با این کار در چند سال نخست نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، اما به طور حتم در آینده می‌توانیم موفق شویم و در این میان فولاد ماهان با ورود خود به عرصه کشتی می‌تواند کمک بسیار خوبی در این زمینه باشد.

میرواحدی در مورد مربیان کشتی اصفهانی تاکید کرد: اصفهان مربیان بسیار خوبی در عرصه کشتی دارد که نمونه‌اش محمد طلایی و رسول جزینی هستند که از مربیان بسیار خوب اصفهانی در المپیک بودند و باید با دادن امکانات و میدان به آنها بتوانیم از حضورشان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای رقابت‌های کشتی فولاد ماهان که در سالن 17 شهریور در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد، جا برای نشستن وجود نداشت، گفت: کشتی در قلب مردم اصفهان جا دارد و ما هم برای کار کردن آمده‌ایم و دوست داریم به دور از حاشیه تلاش بی‌وقفه‌ای برای ارتقای کشتی اصفهان انجام بدهیم و در این میان حمایت تمام جامعه کشتی و اصحاب رسانه را خواستاریم.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول