اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری:

یادواره پدر موشکی ایران در ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: یادواره پدر موشکی ایران در ساری برگزار می‌شود.

یادواره پدر موشکی ایران در ساری برگزار می‌شود

کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ساری و با همکاری بسیج دانشجویی مازندران، یادواره پدر موشکی ایران سرلشگر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای غدیر روز سه شنبه نهم آبان 91 با حضور دانشگاهیان، دانشجویان و شخصیت‌های کشوری و لشگری در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: برای دانشگاه آزاد اسلامی ساری افتخار بزرگی است که یادواره سردار شهید تهرانی مقدم را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت شان این شهید گرانقدر را دانشمند برجسته و پارسای بی‌ادعا نامیدند در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود

وی شهادت را هنر مردان خدا دانست و با اشاره به جایگاه و شخصیت سردار شهید تهرانی مقدم گفت: در سایه خلاقیت و ابتکار شهید تهرانی مقدم قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به شدت افزایش یافت و تلاش شبانه‌روزی این شهید بزرگوار در جهاد خودکفایی سپاه و پیشرفت‌های زیادی که در حوزه فناوری نظامی و دفاعی انجام داد ایشان را به پدر موشکی ایران تبدیل کرد.

نیازآذری با اشاره به حضور خانواده سردار شهید تهرانی مقدم در این مراسم گفت: در این مراسم باشکوه سردار محمد تهرانی مقدم برادر شهید و سردار مرتضی قربانی فرمانده سابق لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز سخنرانی می‌کنند.

وی شهیدان را پشتوانه معنوی انقلاب خواند و تصریح کرد:  سرلشگر تهرانی مقدم افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی است و مطمئنا راه نورانی سردار شهید تهرانی مقدم و همه شهدای گرانقدر تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول