اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین جانباز قطع نخاعی دزفول به قافله شهدا پیوست

خبرگزاری فارس: محمدرضا ساکی‌پور نخستین جانباز قطع نخاعی شهرستان دزفول پس از تحمل رنج‌های فراوان دارفانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست.

نخستین جانباز قطع نخاعی دزفول به قافله شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روز گذشته جانباز 75 درصد قطع نخاعی این شهرستان پس از تحمل رنج و مشقت‌های فراوان در بخش ICU بیمارستان این شهر دارفانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست و راهی بهشت شد.

محمدرضا ساکی‌پور که در عملیات‌های متعددی در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت داشته، نخستین جانباز قطع نخاعی شهرستان دزفول به شمار می‌آید که مورد اصابت گلوله و ترکش‌های تانک و توپ قرار گرفته بود.

 شهرستان دزفول به دلیل موشک باران‌های رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس و شرکت فعال گردان‌های این شهرستان در جبهه‌های حق علیه باطل، شهدای زیادی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و جانبازان زیادی نیز در این شهرستان وجود دارد.

دزفول به دلیل مقاومت‌ و رشادت‌های بسیجیانش در دوران هشت سال دفاع مقدس و استقامت مردم برای خالی نکردن شهر در دوران جنگ تحمیلی، پایتخت مقاومت کشور نام گرفته است و روز چهارم خرداد نیز روز دزفول در تقویم ملی نام گرفته است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول