اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری مدیریت برق دشتستان

اختلالات برق شهر آبپخش برطرف شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با همکاری مدیریت برق دشتستان و اداره برق آبپخش در روزهای گذشته شاهد رفع مشکلات و اختلالات شبکه برق آبپخش بوده‌ایم.

اختلالات برق شهر آبپخش برطرف شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی عصر امروز در نشست شورای اداری بخش آبپخش با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر اظهار داشت: رفع مشکلات آبپخش یکی از اولویت‌های اساسی شورای اسلامی شهر آبپخش است و در سال‌های اخیر همواره اقدامات و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش در این عرصه را شاهد بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: در زمینه برق شهر آبپخش در مدت‌های گذشته اختلالاتی شاهد بوده‌ایم که با برنامه‌ریزی و تلاش‌های مدیریت برق شهرستان و بخش آبپخش این مشکل رفع شده است.

رضایی بیان داشت: از فرماندار دشتستان به‌خاطر توجه به شهر آبپخش در تقسیم اعتبارات تشکر می‌کنیم و نواقصی در شهر آبپخش وجود دارد که انتظار داریم برای رفع آن کوشا باشند.

وی احداث منبع ذخیره آب برای شهر آبپخش را ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر آبپخش احداث منبع ذخیره آب شرب شهری است که در مدت‌های اخیر شورای اسلامی شهر آبپخش مکاتبات و مذاکرات گسترده‌ای در این خصوص انجام داده است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تبیین و روشن‌سازی عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی و ادارات برای مردم اذعان داشت: باید نتیجه عملکرد و اقدامات مسئولان را به‌صورت عینی به مردم نشان دهیم و فعالیت‌ها را برای مردم تبیین کنیم، نه اینکه به ذکر اقدامات صورت گرفته بسنده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: نحوه فعالیت پارکینگ موتوری نیروی انتظامی در اخذ جریمه‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کند و عملکرد این‌چنینی در مدت‌های گذشته اعتراضات شدید مردمی را به دنبال داشته است.

رضایی یادآور شد: شورای اسلامی شهر آبپخش هیچ موقع بی‌دلیل و به‌طور سلیقه‌ای از مسئولان و مدیران اجرایی بخش انتقاد نکرده و در تمامی مواردی که شاهد بیان انتقادات از سوی شورای اسلامی شهر هستیم، به دنبال اعتراضات کثیر و شدید شهروندان صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خطاب به مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان متذکر شد: در صورت اجرای طرح‌های ضربتی و مقطعی خاص در آبپخش باید مسئولان شهر و بخش در جریان باشند تا در صورت مراجعات مردمی بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول