اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تیم پرسپولیس آبپخش

فرخنده‌پی جایگزین فتحی شد

خبرگزاری فارس: مهرداد فرخنده‌پی به عنوان سرمربی پرسپولیس آبپخش معرفی شد.

فرخنده‌پی جایگزین فتحی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش رئیس هیئت‌ مدیره پرسپولیس آبپخش پیش از ظهر امروز در آیین معارفه سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: امین فتحی زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده است و ما همواره قدردان این تلاش‌ها خواهیم بود.

الله‌کرم عباسی ادامه داد: در ابتدا فرخنده‌پی را برای حضور به عنوان مدیر فنی در جمع تیم دعوت کردیم و این موضوع را به اطلاع کادر فنی و امین فتحی نیز رساندیم که وی با حضور مدیر فنی در تیم مخالفت و از ادامه کار با ما کناره‌گیری کرد.

*حق مدیر باشگاه است که مدیر فنی را انتخاب کند

وی اضافه کرد: این حق هر مدیریتی است که شخصی را به عنوان مدیر فنی به باشگاه خود اضافه کند و تصمیم اینکه چه کسی مدیر فنی باشگاه باشد نیز با مدیر باشگاه است و مربی تیم نمی‌تواند در انتخاب مدیر فنی دخالت داشته باشد چرا که مدیر فنی روی کار مربی نظارت خواهد داشت.

عباسی خاطر نشان کرد: در حالی که از حدود دو هفته پیش در ارتباط با اضافه شدن یک مدیر فنی با فتحی صحبت کرده بودیم ولی با انتخاب و معرفی فرخنده‌پی به عنوان مدیر فنی، فتحی اعلام کرد که حاضر به ادامه همکاری با باشگاه نیست و با دریافت رضایت‌نامه خود از جمع تیم ما جدا شد.

وی خواستار تلاش مضاعف همه بازیکنان برای حضور در ادامه رقابت‌ها شد و افزود: بازیکنان بزرگی در تیم داریم که با حضور فرخنده‌پی امیدواریم به نتایج مورد انتظار خود دست یابیم و بتوانیم از رده چهارم جدول که در حال حاضر قرار داریم، به رده‌های بالاتر جدول برسیم.

عباسی در ادامه به معرفی مهرداد فرخنده‌پی پرداخت و اضافه کرد: وی یک مربی با تراز بالاست که در سطح بالایی از فوتبال کار کرده و سال‌ها سابقه حضور در کشور را به عنوان بازیکن و مربی داشته و می‌تواند تیم ما را به رده‌های بالای جدول نزدیک کند.

سرمربی سابق پرسپولیس نیز گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه به کار گرفتم.

امین فتحی در جمع بازیکنان این تیم با مطلوب توصیف کردن نتایج به‌ دست آمده توسط این تیم در فصل جاری مسابقات اظهار داشت: از ابتدای فصل همه تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفتم و حتی بسیاری از کارهایی را که وظیفه نداشتم نیز انجام دادم تا بتوانیم تیمی قوی‌تر را روانه مسابقات کنیم.

وی افزود:‌ اگر قرار باشد کسی به عنوان مدیر فنی به تیم اضافه شود، باید با نظر سرمربی باشد و من باید مدیر فنی را انتخاب می‌کردم، حالا که مدیر فنی را بنده انتخاب نکردم به همکاری خود با این تیم پایان خواهم داد.

این مربی با تاکید بر ضرورت تلاش بازیکنان برای حضور در ادامه مسابقات تصریح کرد: برای همه شما در ادامه کار آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید به موفقیت برسید.

*صعود به رده‌های بالاتر و کسب سهمیه لیگ کشور

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش نیز اظهار داشت: با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار داشتیم انتظار می‌رفت به نتایج بهتری دست یابیم و در مکان بهتری در جدول رده‌بندی قرار بگیریم و به لیگ کشوری صعود کنیم.

سعید رضائی اضافه کرد: بسیاری از بازیکنانی که برای این فصل به جمع ما اضافه شدند، ‌بازیکنانی هستند که سابقه سال‌ها حضور در لیگ‌های دسته دوم کشور و دسته سوم را دارند و انتظار داشتیم با حضور آنها بتوانیم در مسابقات نتایجی را کسب کنیم که در رده قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: عباسی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه تلاش زیادی برای جذب این بازیکنان انجام داد و موفق شد تیم را با بازیکنانی ببندد که حتی کادر فنی ما نیز تصور آن را نداشت.

رضائی افزود: با توجه به اینکه علاوه بر کسب نتایج نامطلوب، بازی خوبی نیز از بازیکنان خود شاهد نبودیم، تصمیم گرفتیم یکی از مربیان با تجربه استان را به عنوان مدیر فنی به تیم اضافه کنیم که فتحی حاضر به پذیرفتن حضور فرخنده‌پی به عنوان مدیر فنی در تیم ما نبود و از ادامه کار انصراف داد.

وی خاطر نشان کرد:‌ در حالی که ابزار مناسبی در اختیار داریم و موقعیت ما برای حضور در صدر جدول مناسب است ولی در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار گرفته‌ایم و با صدر جدول فاصله زیادی داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آبپخش به سوابق درخشان مهرداد فرخنده‌پی اشاره کرد و گفت:‌ وی از مربیان تراز بالای فوتبال استان است و سابقه سال‌ها حضور در رده بالای فوتبال کشور را دارد، امیدواریم با تلاش فرخنده‌پی در ادامه کار به موفقیت مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول