اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

تشدید برخوردها با سد معابر عمومی در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: سد معابر عمومی توسط سازندگان ابنیه و اصناف از مواردی است که به زیبایی و چهره شهر ضربه زده و در روزهای آتی شاهد تشدید برخورد شهرداری با متخلفان در زمینه سد معبر خواهیم بود.

تشدید برخوردها با سد معابر عمومی در آبپخش

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی عصر امروز در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش در دو سال گذشته همواره تلاش خود را برای ارتقای شهر آبپخش در ابعاد گوناگون به‌کار گرفته و با تعریف شاخص‌های توسعه شرایط را برای دستیابی به این مهم هموار کرده است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: تهیه، تنظیم، تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت از مهم‌ترین شیوه‌هایی است که شهرداری آبپخش با توجه به آن زمینه را برای موفقیت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌‌های مدنظر در دستور کار قرار داده است.

موسوی جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف شهرداری آبپخش دانست و بیان داشت: توسعه فضا و مبلمان شهری آبپخش یکی از اولویت‌های اساسی است که شهرداری آبپخش در قالب برنامه‌های عمرانی و زیباسازی شهر به آن توجه داشته و به موفقیت‌های ارزشمندی در این زمینه رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: پاکسازی فضای معابر عمومی یکی از برنامه‌های اساسی شهرداری آبپخش در زمینه زیباسازی شهر است و در دو سال اخیر به‌صورت دوره‌ای شاهد اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی در این خصوص بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: سد معابر عمومی توسط اصناف و واحد‌های تجاری فعال در شهر آبپخش یکی از مسائلی بود که مردم با مراجعات حضوری و شکایات تلفنی با مجموعه شهرداری آبپخش در ماه‌های گذشته اعتراضات فراوانی در این زمینه مطرح کردند.

شهردار آبپخش عنوان کرد: برای مقابله با سد معابر عمومی و پیاده‌‌روها که نمود عینی نقض حقوق شهروندی است، در مهر ماه سال جاری شهرداری آبپخش طی دو مرحله با همکاری نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری و مقابله با سد معابر کرد که نتایج خوبی به دنبال داشت.

موسوی گفت: متاسفانه در برخی موارد از سوی مغازه‌داران خیابان اصلی شهر شاهد تکرار تخلف و سد معبر بوده‌ایم که این نوید را به شهروندان می‌دهیم که با مغازه‌دارانی که مجددا مرتکب جرم شده‌ و سد معبر کرده‌اند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر یکی از مسائلی است که زیبایی شهر را به‌طور جدی تحت‌الشعاع قرار داده و با وجود اقدامات شهرداری در ماه‌های گذشته برای مقابله با این پدیده شاهد وقوع مجدد آن در برخی نقاط شهر بوده‌ایم.

شهردار آبپخش تصریح کرد: علاوه بر لطمه به زیبایی شهر، ایجاد تصادفات و اتفاقات ترافیکی از مسائلی است که انباشت مصالح و نخاله‌های ساختمانی را به دنبال خواهد داشت.

موسوی متذکر شد: در صورت اتمام دوره پروانه ساخت و عدم تمدید پروانه ساختمانی یا جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی توسط شهروندی که در حال ساخت ابنیه است، شهرداری با برداشت از حساب ودیعه مربوط به سازنده بنا نسبت به جمع‌آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول