اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش:

ارزش افراد با تبعیت عملی از رهبری سنجیده می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: میزان ارزش هر فردی در کشور با تبعیت عملی از رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران سنجیده می‌شود.

ارزش افراد با تبعیت عملی از رهبری سنجیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در هفتمین همایش فرماندهان و مسئولان بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور که در محل اردوگاه میثاق آبادان برگزار شد، با اشاره به تدوین نقشه راه اظهار کرد: اگر برای دانش‌آموزان کشور برنامه‌ریزی نکنیم دشمن این برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: تمام برنامه‌‌هایی که امروز براساس نقشه راه تدوین شده برای حفظ کشور، دانش‌آموزان، خانواده و مکتب دانش‌آموزی است بنابراین دشمن به سبب تحقق یافتن الگوهای بنیادین از نظام جمهوری اسلامی ایران برای دانش‌آموزان عصبانی است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: الگوی امروز دانش‌آموزان افرادی مانند دریاقلی است و در این راه همه مدیران، معاونان وزارتخانه به دنبال برنامه ریزی برای رسیدن به یک مسیر مشخص هستند.

وی با اشاره به مسیر فوق گفت: این مسیر برای همه فعالان در عرصه آموزش و پرورش آن راهی است که مقام معظم رهبری دستور داده و میزان ارزش هر فردی در کشور با تبعیت عملی از رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران سنجیده می‌شود.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: انقلاب مسیر خود را پیدا کرده و در این مسیر مشخص پیش می‌رود و هیچ یک از افراد جامعه نمی‌توانند از انقلاب خواسته‌ای داشته باشند بلکه همه افراد به انقلاب بدهکار هستند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب هیچ زمانی در این راه احساس ناامیدی به خود راه نداده و آینده برای همه روشن است و نظام همچنان با قدرت تمام پیش می‌رود.

* همکاری دوطرفه‌ای بین سازمان بسیج و آموزش و پرورش وجود دارد

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در حاشیه این مراسم و در پاسخ به خبرنگاران گفت: هماهنگی‌های لازم بین سازمان بسیج و آموزش و پرورش کشور وجود دارد.

وی افزود: در همین راستا امروز این همایش بزرگ برگزار شده که توصیه‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های جدیدی برای افراد شرکت کننده در این همایش تبیین شده است.

حاجی‌بابایی ادامه داد: بسیج و اداره آموزش و پرورش با تدوین برنامه‌های جدید به خصوص در بخش‌های فرهنگی به دنبال تأثیر گذاری و الگوپذیری هرچه بیشتر در بین دانش‌آموزان است.

وی در پایان در خصوص سند تحول بنیادین گفت: اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین در کشور آغاز شده و به طور معمول ایجاد تحول در هر برنامه‌ای نیازمند اختصاص زمان بیشتر است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول