اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان:

هیئت کشتی مازندران به مربیان پایه اعتماد کند

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان با اشاره به استعدادهای کشتی مازندران گفت: هیئت کشتی مازندران به مربیان پایه اعتماد کند.

هیئت کشتی مازندران به مربیان پایه اعتماد کند

حامد عباسپور که 27 سال سابقه حضور در کشتی سوادکوه را در کارنامه خود دارد، با تاکید بر اینکه کشتی کشور دارای استعدادهای گسترده‌ای است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه گفت: حضور در مسابقات المپیک و مسابقات جهانی و کسب عناوین مختلف موجب استقبال گسترده علاقمندان به این رشته را فراهم آورده است.

وی که سابقه چهار دوره مربیگری تیم ملی جوانان در مسابقات بین‌المللی را در کارنامه خود دارد به وضعیت کشتی کشور اشاره کرد و افزود: رشته کشتی مانند رودخانه‌ای است که در جریان است و مدیریت و برنامه‌ریزی‌ها موفقیت آن را گسترش می‌دهد.

عباسپور ادامه داد: دخالت افراد غیرورزشی در ورزش به آن لطمه زده است و درد ورزش کشور ما ورود افراد سیاسی به آن است.

وی که یک دوره سابقه مربیگری تیم نوجوانان و نونهالان را در کارنامه خود دارد با انتقاد به اینکه مازندران با وجود دارا بودن کشتی‌گیران عمده ملی‌پوش، سرمربی تیم ملی ندارد، یادآور شد: هیئت کشتی استان مازندران و شهرستان‌ها باید منزلت کشتی استان را حفظ کنند و هنگامی که شهرستان جویبار با سه المپیکی مربی خود را از استان دیگر می‌آورد نباید انتظار حضور سرمربی استان مازندران در ترکیب تیم ملی را داشته باشیم.

این کشتی‌گیر با سابقه خواستار اعتماد هئیت کشتی استان مازندران به مربیان استانی شد و خاطرنشان کرد: آرزو دارم مثل محمود اسماعیل‌پور قهرمان المپیکی تحویل دهم.

عباسپور اذعان داشت: مربیان پایه مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند کشتی‌گیران بیشتری را تحویل دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که برای ارتقای وضعیت کشتی فرنگی چه اقداماتی را باید اجرا کنیم، متذکر شد: کشتی آزاد سخت‌تر از کشتی فرنگی است و کشتی‌گیران آزاد با تمریناتی که انجام می‌دهند می‌توانند عناوین جهانی را کسب کنند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول