اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد اقامه نماز

شهرداری اردبیل دستگاه برتر ترویج فرهنگ نماز معرفی شد

خبرگزاری فارس: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ والای نماز شهرداری اردبیل دستگاه برتر از سوی ستاد اقامه نماز استان اردبیل معرفی شد.

شهرداری اردبیل دستگاه برتر ترویج فرهنگ نماز معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از ستاد اقامه نماز استان اردبیل، در مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر در اجرای فریضه نماز  دبیر ستاد اقامه نماز استان با یادآوری اینکه نماز سرچشمه پاکی‌ها و طهارت در جامعه است، اظهار داشت: هم اکنون در اغلب دستگاه‌های اجرایی استان نمازهای جماعت برپا است و ما با به کارگیری روحانیان سعی می‌کنیم این امر را گسترش دهیم.
شکر‌الله عبدی با یادآوری اینکه امروز نیازمند ترویج و توسعه مبانی نماز در جامعه و ارزش‌های مستمر آن هستیم، تصریح کرد: فلاح و رستگاری جامعه ما در سایه نماز و پرداختن به عبودیت الهی همراه با تدبر و تفکر در قرآن کریم است.
ستاد اقامه نماز استان اردبیل با ارزیابی فعالیت‌های سال گذشته کلیه دستگاه‌های اجرایی در امر نماز شهرداری اردبیل را به عنوان دستگاه برتر در اعتلای فرهنگ نماز معرفی و با اهدای لوح سپاس از فعالیت‌های نادر جلیلی دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری اردبیل تجلیل کرد.
در بخشی از لوح اعطایی آمده است: به یقین خداوند کسانی را که او را یاری کنند، کمک می‌کند، همانا خداوند نیرومند و غلبه‌ناپذیر است و کسانی را که چون در زمین به آنها قدرت دهد نماز را به پا می‌دارند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.
در این لوح آمده است: کمیته داوری در اجرای برنامه‌های عمومی و اختصاصی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز شهرداری اردبیل را شایسته تقدیر دانسته و از تلاش‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در آن دستگاه قدردانی کرده و امید است این تلاش‌ها مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.
همچنین آموزش و پرورش استان اردبیل نیز رتبه برتر استانی ستاد اقامه نماز را به خود اختصاص داد.
ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بر اساس ارزیابی کمیته داوری رتبه برتر استانی را در فعالیت‌های اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان کسب و شایسته تقدیر شناخته شد.
اداره کل آموزش پرورش استان اردبیل از سوی ستاد اقامه نماز به لحاظ تحقق بیش از 90 برنامه اجرایی اعم از عمومی، ابتکاری و اختصاص و توسعه و ترویج فرهنگ نماز شایسته تقدیر شناخته شد.
سازمان هلال احمر استان اردبیل نیز جزو دستگاه‌های برتر و مورد تقدیر این ستاد بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول