اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

ترویج فرهنگ نماز سبب از بین رفتن ضد ارزش‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز به شکل صحیح و مناسب می‌تواند منجر به کاهش و از بین رفتن ضد ارزش‌ها و منکرات در جامعه شود.

ترویج فرهنگ نماز سبب از بین رفتن ضد ارزش‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در نشست شورای اقامه نماز بشرویه اظهار داشت: نماز کلید دین و ریشه و اساس قبولی تمامی اعمال انسان به شمار می‌رود و توجه کافی به آن جامعه را از دچار شدن به آسیب‌ها و چالش‌ها در امان نگه می‌دارد.

وی افزود: توسعه و تجهیز اماکن مذهبی و برنامه‌های مربوط به این حوزه می‌تواند به ترویج فرهنگ نماز کمک کند.

فرماندار بشرویه همچنین خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای ترویج فرهنگ اقامه نماز به کودکان و نوجوانان شد.

امام جمعه بشرویه نیز در این نشست از مساجد به‌عنوان مکانی برای استقرار عدل الهی و بندگی خدا یاد کرد و گفت: در دنیای اسلام مهم‌ترین پایگاه همین مساجد هستند که در ترویج فرهنگ اقامه نماز باید از ظرفیت آنها به درستی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین اظهار داشت: امروزه دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم جهانی سعی دارند مسلمانان را از راه تبلیغ ارزش‌های ضددینی منحرف کرده و به دین اسلام رخنه کنند.

وی اضافه کرد: ترویج فرق انحرافی و بدعت‌های جدید به وسیله افراد ظاهراً مسلمان و ایجاد تفرقه بین مسلمانان از اقدامات پلید آنان به شمار می‌رود که برای مبارزه با آنان باید همیشه هوشیار و بیدار بود.

امام جمعه بشرویه مساجد را مکانی برای ترویج فرهنگ و الگوی ضد استبدادی و استکباری خواند و گفت: وظیفه شرعی تمامی مسئولان به ویژه در حوزه فرهنگ و اقامه نماز این است که در راه گسترش، توسعه و تجهیز مساجد و فراهم آوردن شرایط مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به این فضاهای مقدس بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول