اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل:

ترویج نماز سلامت اداری را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: ترویج و تبلیغ برپایی نماز جماعت در ادارات سلامت نظام اداری را تقویت کرده و رشد می‌دهد.

ترویج نماز سلامت اداری را تقویت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شکرالله عبدی عصر امروز در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر دستگاه اجرایی استان در حوزه نماز اظهار داشت: اگر چنین مؤلفه‌های اعتقادی و مذهبی و انجام فرایض دینی در مجموعه اجرایی و اداری مستمر بوده و تقویت شود به یقین سلامت نظام اداری و کارآمدی آن روز به روز تقویت شده و شکل مستحکمی به خود می‌گیرد.
وی با اعلام اینکه در اکثر نهادها و ادارات اجرایی استان اردبیل نماز جماعت در اول وقت برپا می‌شود، تصریح کرد: با تاکید مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی به احیای این فریضه و توجه جدی به امر به معروف و نهی از منکر به یقین روز به روز سلامت نظام اداری تضمین و بسیاری از آسیب‌ها از این مجموعه رخت برمی‌بندد.
عبدی روح واقعی نماز را روح تلطیف اندیشه‌ها و باورها و تقویت مؤلفه دینداری و امانت‌داری اعلام کرد و افزود: اگر کارمند ما در نظام اداری و به عنوان کارگزار جامعه اسلامی به ابزارهای خوب فرهنگی، مذهبی و عبادی مجهز شود، بهتر می‌تواند در عملکردها و تصمیم‌گیری‌ها عکس‌العمل نشان داده و وارد حوزه اجرا شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌‌های اجرایی و ادارات استان اردبیل جز برترین نهادها در حوزه برپایی نماز جماعت و بیان مسایل دینی در کشور هستند و نباید از این ظرفیت بدون استفاده و بهره لازم عبور کرد.
دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ نماز و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از احداث مساجد و نمازخانه‌ها در ادارات استان خبر داد.
به گزارش فارس، در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل نیز با یادآوری اینکه این مجموعه از ایجاد چادر و کانکس برای برپایی نماز جماعت در مناطق محروم غافل نبوده است، گفت: ما در فضاهایی که امکان ساخت مسجد و فضاهای نمازخانه‌ای وجود ندارد از طریق راه‌اندازی چادر و کانکس این مشکل را برطرف کرده‌ایم.
بهرام غیبی افزود: راه‌اندازی پایگاه‌های داوطلبی جمعیت هلال‌احمر استان در روستاها با هدف آموزش مبانی دینی و قرآنی از اقدامات ماندگاری است که به سرعت در حال توسعه است.
وی تصریح کرد: ما در حد توان و بضاعت خود آموزش احکام اسلامی و نحوه انجام فرایض دینی را در سنین مختلف در دستور کار قرار دادیم و در این بخش نیز از دستگاه‌های برتر فرهنگی و اعتقادی هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول