اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

تئاتر «شاهزاده مطبخ» در تالار فرشچیان به صحنه رفته است

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر از به صحنه رفتن تئاتر شاهزاده مطبخ از گروه نمایشی مهر در تالار فرشچیان اصفهان خبر داد.

تئاتر «شاهزاده مطبخ» در تالار فرشچیان به صحنه رفته است

اسد‌الله اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: داستان این تئاتر که از افسانه‌ای قدیمی به نام قصه بخت گرفته شده درباره شاهزاده‌‌ای است که در جنگی خیالی شکست می‌خورد.

وی افزود: پس از این شکست فرد مذکور در مطبخ و در میان دیگ‌های غذا پنهان می‌شود و دیگر حاضر نیست شاهزاده باشد که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

این کارگردان تئاتر درباره عوامل این نمایش گفت: محمد سعیدی، شیوا رضایی، ناهید یادگاری، شهرانم قائدی، حامد میر احمدی، سارا شیر محمدی، آران ترابی، شیرین جمال‌پور و مهدی رضایی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین احمد پناه‌نجات به عنوان، طراح صحنه، ندا شجاعی و نسیم تاجی طراح و دوخت لباس، پویان نخعی به عنوان مدیر صحنه و آرزو کاظمی به عنوان منشی صحنه در این تئاتر فعالیت می‌کنند و رحیم کشاورز و شاهین محمدی کار موسیقی این تئاتر را بر عهده داشته‌اند.

اسدی با اشاره به اینکه مدت اجرای این تئاتر 100 دقیقه است، گفت: با توجه به فضای تئاتر اصفهان استقبال از این نمایش در روز نخست خوب بود و امیدواریم در روزهای بعد رونق بیشتری بگیرد.

به گزارش فارس، نمایش شاهزاده مطبخ به نویسندگی و کارگردانی اسدالله اسدی تا دوازدهم آبان ماه از ساعت 19 در تالار فرشچیان به صحنه می‌رود.

همچنین تا 15 آبان ماه از ساعت 18 در همین تالار تئاتر ویزای کوه قاف به نویسندگی و کارگردانی مژگان ابطحی از ساعت 19:30 دقیقه  اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول