اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی بهترین‌ها

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی گروه‌های نمایشی برتر در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز بر اساس نظر هیئت داوران جشنواره روزبه حبیبیان طراح صحنه نمایش «خون و ماتیک» از کرمانشاه، مهرنوش مردی‌ها در نمایش «بخش شماره شش» و مهدی خسروی در نمایش «وقتی از بریدگی‌های خونبار عصب می‌گذرد»، به عنوان برترین‌های بخش طراحی صحنه انتخاب و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از آنان تجلیل شد.

همچنین موسیقی نمایش‌های «دن کاملیو»، «یک قطره خون» و «وقتی از بریدگی‌های خونبار عصب می‌گذرد» به عنوان برترین‌های بخش موسیقی این جشنواره انتخاب شدند.

هیئت داوران جشنواره، در بخش بازیگر زن نیز به ترتیب مریم میرزایی برای بازی در نمایش «خون و ماتیک»، ثریا قاسمی و رایحه رحیمی برای نمایش «کولاژ» و ساناز نظری برای نمایش «همه دزدها دزد هستند» و سعیده حامد برای نمایش «روی پای سالمم تکیه کن» را به عنوان برترین‌های این بخش معرفی کردند.

همچنین هیئت داوران در این بخش جشنواره، از مهناز حسینی، فاطمه قاسمی، معصومه باقری و نازنین صادقی و ثریا شیرزادی نیز به صورت ویژه تقدیر کردند.

در بخش بهترین بازیگر مرد نیز پوریا رحیمی سام به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب و سعید زندی، وحید محبوب و حسین اصفهانی نیز به ترتیب به عنوان برترین‌های این بخش از سوی هیئت داوران انتخاب شدند.

هیئت داوران همچنین از مصطفی بهشتی برای بازی در نمایش بخش شماره شش و انجمن منتقدان نیز از وحید محبوب بازیگر نمایش کولاژ گیلان به صورت ویژه تقدیر کردند.

در همین ارتباط هیئت داوران از میثم شالویی برای «نمایش خواب آرام»، فرهاد فتحی برای بازی در نمایش «بخش شماره شش» و امین زارع برای نمایش «دن کاملیو» نیز به صورت ویژه تقدیر کرد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز رضا شاه بداغی نویسنده نمایش «وقتی از بریدگی‌های خونبار عصب می‌گذرد» به عنوان نفر اول، صحرا رمضانی نویسنده نمایش «خون و ماتیک» به عنوان دوم و ناتاشا محرم زاده نویسنده نمایش «کولاژ» و محمد کورش‌نیا نویسنده نمایش «برادری« نیز به صورت مشترک عنوان سوم این بخش را از آن خود کردند.

هیئت داوران همچنین از سجاد انصاری نویسنده نمایشنامه یک خواب آرام و کانون منتقدان استان لرستان نیز از کورش نریمانی نویسنده نمایش «دن کاملیو» به صورت ویژه تقدیر کردند.

هیئت داوران در بخش کارگردانی نیز مهدی محمدی را برای نمایش وقتی از بریدگی‌های خونبار عصب می‌گذرد، پیمان کریمی برای نمایش بخش شماره شش و محمدرضا درند وسعید زندی را به صورت مشترک به عنوان برترین‌های این بخش انتخاب کردند.

هیئت داوران همچنین در این بخش از کارگردانی نمایشنامه‌های «برادری» از محمد کورش نیا، «خواب آرام» از سجاد انصاری و حسین نادری و کانون منتقدان لرستان نیز از محمدرضا درند و سعید زندی به عنوان کارگردان‌های برتر تقدیر کردند.

داوری جشنواره تئاتر منطقه یک کشور را مسعود رایگان، فرهاد مهندس‌پور و نادر برهانی مرند بر عهده داشتند.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با حضور 13 گروه نمایشی از هشت استان کشور، سوم تا ششم آبان ماه در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول