اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی قاینات خبر داد

38 مهد کودک در قاینات فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بهزیستی قاینات از فعالیت تعداد 38 مهد کودک در این شهرستان خبر داد و گفت: 65 نفر از مربیان مهد‌های کودک این شهرستان آموزش‌های کمک‌های اولیه و اطفاء حریق را فرا گرفتند.

38 مهد کودک در قاینات فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علیرضا مجیدی ظهر امروز در جمع مربیان مهدهای کودک قاینات اظهار کرد: یک دوره آموزشی در ارتباط با کمک‌های اولیه و اطفاء حریق ویژه مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز غیر دولتی شهرستان قاینات برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت 14 ساعت برگزار و برای مربیان مهدهای کودک این شهرستان برگزار شده است.

سرپرست اداره بهزیستی قاینات تصریح کرد: شرکت‌کنندگان مهارت‌های اولیه امداد‌رسانی، نجات مصدوم، روش‌های مقابله با آتش‌سوزی و بکارگیری لوازم و تجهیزات اطفاء حریق را فرا گرفتند.

مجیدی از فعالیت تعداد 38 مهد کودک در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 13 مهد کودک در شهر قاین و تعداد 25 روستا‌مهد در سطح روستاهای این شهرستان فعال هستند.

کارشناس امور مهدهای کودک اداره بهزیستی قاینات با بیان اینکه پیشگیری از حوادث غیر مترقبه تنها با آموزش و آگاه‌سازی امکان‌پذیر است، افزود: از آنجا که کودکان قابلیت‌های دفاعی چندانی ندارند مربیان مهدها باید محیطی ایمن برای آنها فراهم کنند.

طیبه نادی از برگزاری این دوره آموزشی برای 23 روستا‌مهد در هفته آینده خبر داد و گفت: اهمیت اجرای این طرح در روستا‌مهدها به علت دوری آنها از مراکز امدادرسانی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی متولی امور مهدهای کودک است، اظهار کرد: این سازمان برنامه‌های مختلفی برای ارتقای کیفی مهدهای کودک اجرا می‌کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول