اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی خبر داد

تعطیلی تمرینات تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی به علت نبود بودجه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: حدود 20 روز است که تمرینات تیم کشتی فرنگی استان که به صورت متمرکز در خانه کشتی مشهد برگزار می‌شد به دلیل نبود بودجه تعطیل شده است.

تعطیلی تمرینات تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی به علت نبود بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید علی بامشکی اظهار کرد: در ماه‌های گذشته هر هفته و یا هر 10 روز یکبار از فرنگی کاران مستعد سراسر استان دعوت می‌شد تا به همراه مربیان خود در تمرین مشترک زیرنظر حمید باوفا مربی کشتی فرنگی استان شرکت کنند که حدود 20 روز است این تمرین به دلیل نبود بودجه انجام نمی شود که امیدوارم با حل این مشکل ظرف چند روز آینده این تمرینات از سرگرفته شود.

وی افزود: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان استان از 30 مهرماه به مدت دو روز با حضور تیم‌های کشتی شهرستان‌های خراسان‌رضوی در خانه کشتی مشهد برگزار می‌شود و نفرات برتر در آذرماه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان خراسان‌رضوی بیان کرد: از هفتم آبان ماه نیز به مدت دو روز مسابقات کشتی فرنگی جوانان خراسان‌رضوی به میزبانی شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد و نفرات برتر در قالب تیم استان در آذرماه در مسابقات قهرمانی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

بامشکی در مورد حضور تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) مشهد در لیگ برتر که سال گذشته توانسته بود با مربیگری حمید قشنگ به مقام قهرمانی لیگ دسته یک کشتی کشور دست پیدا کند، گفت: حضور این تیم در لیگ برتر منوط به اعلام تمایل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) برای حمایت مالی از آن است که تاکنون انجام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار برای حضور در لیگ برتر کشور اعلام آمادگی کرده است و فدراسیون یک ماه دیگر فرصت ثبت نام لیگ را تمدید کرد تا تیم‌های شرکت کننده به حدنصاب برگزاری لیگ برسند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول