اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اهر:

زلزله اهر به 4 هزار واحد مسکونی شهری آسیب وارد کرده است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اهر گفت: در زلزله 6.2 ریشتری اهر 4 هزار واحد شهری این شهرستان آسیب دیده‌اند.

زلزله اهر به 4 هزار واحد مسکونی شهری آسیب وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد نظامی‌فرید در جمع مسئولان، اولیا و مربیان و دانش‌آموزان اهر از رتبه اول استانی شهرستان اهر در تأمین امنیت در زمان زلزله خبر داد.

وی افزود: در حوادث ممکن است از لحاظ امنیت و آسایش خللی به‌ وجود آید که در مناطق زلزله‌زده اینگونه موردی نبود.

نظامی‌فرید با اشاره به کارهای انجام شده در ارتباط با زلزله‌زدگان گفت: کارهای آواربرداری در روستاهایی که صد درصد تخریب شده  پایان یافته است و تسهیلات برای ساخت مسکن و اماکن دامی پرداخت شده و یا می‌شود و همچنین کانکس‌های 12 متری نصب می‌شود.

معاون فرماندار اهر، در ارتباط با مسکن شهری نیز گفت: 4 هزار واحد مسکونی صد درصد آسیب‌دیده است که با همکاری ادارات ذیربط و پرداخت تسهیلات شاهد احداث این واحدها خواهیم بود.

وی، همچنین با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از والدین دانش‌آموزان خواست ارتباط خود را با آموزش و پرورش قطع نکنند.

توسعه کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش است

رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش است.

علی سفیدی افزود: به آموزش و پرورش باید از لحاظ سرمایه‌گذاری نگاه شود چراکه دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های آینده با تجهیز خود به علم نقش خود را به عنوان متخصص ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت‌ها، ملت‌ها و والدین به آموزش و پرورش توجه داشته باشند جامعه به توفیق دست خواهد یافت و اگر به دید محدود نگاه کنند توسعه نیز محدود خواهد بود.

رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های والدین یاد کرد و افزود: با توجه به حضور دانش‌آموزان در مدارس از والدین انتظار است ارتباط خود را با مدارس قطع نکنند.

وی، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان از دانش‌آموزان به عنوان پیشگامان مبارزه با این تهاجم یاد کرد و از آنها خواست در کنار علم خود را به سلاح ایمان نیز تجهیز کنند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول