اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی:

واحدهای دامی ساخته شده در مناطق زلزله‌زده تا 7 ریشتر مقاوم هستند

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای دامی ساخته شده در مناطق زلزله‌زده ارسباران در برابر زمین‌لرزه تا 7 ریشتر مقاوم هستند.

واحدهای دامی ساخته شده در مناطق زلزله‌زده تا 7 ریشتر مقاوم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غفور عبدالهی صبح امروز در جلسه مدیران سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: حضور خیّران در مناطق زلزله‌زده استان، نشانه بارزی از اتحاد، همدلی، نوع‌دوستی و انگیزه بالای دینی مردم مسلمان ایران اسلامی در تمام صحنه‌های اجتماعی به شمار می‌آید.

وی افزود: ساخت پنج واحد جایگاه مقاوم دامی در شهرستان ورزقان توسط خیّّران استان در حال اتمام و تحویل به بهره‌برداران است.

عبدالهی، با اشاره به اینکه سازمان از حضور و فعالیت خیّران در بازسازی مناطق آسیب دیده از وقوع زلزله در ارسباران، با هدف بازگشت سریع بهره‌برداران به فعالیت‌های تولیدی استقبال می‌کند، گفت: این امر می‌تواند مصداق بارزی از رهنمود مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌جاری، تحت عنوان تولید ملی تلقی شود زیرا حضور خیّران، کمک به حفظ و صیانت از سرمایه و کار ملی محسوب می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های انجام یافته توسط خیّران در حمایت از مردم این مناطق و به خصوص بهره‌برداران بخش کشاورزی ارسباران افزود: بدون شک حضور موثر و حمایت بی‌دریغ مردم ایران اسلامی، راه را برای تداوم نوسازی و بازسازی اماکن آسیب دیده از زلزله باز می‌کند و تلاش مسئولان امر را از سرعت بیشتری برخوردار خواهد کرد.

عبدالهی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی خیّران استانی و هدایت و همکاری سازمان جهادکشاورزی و هماهنگی‌های به عمل آمده با فرمانداری شهرستان ورزقان افزود: کار ساخت پنج واحد اماکن دامی در روستای «برون درق» از توابع شهرستان ورزقان آغاز شده است و با نظارت‌های فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، هر یک به ابعاد 72 متر و با روش و به‌کارگیری مصالح استاندارد و مقاوم در برابر زمین‌لرزه تا 7 ریشتر، اتمام یافته و در اختیار بهره‌برداران این روستا قرار می‌گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان هزینه ساخت هر یک از این اماکن دامی را بالغ بر 150 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: تمام هزینه‌های ساخت و تامین مصالح توسط خیّران پرداخت شده است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و این معاونت، در جانمایی و مراحل پیشرفت کار این واحدها همکاری و نظارت مستمر دارند.

وی حضور موثر خیّران را عاملی مهم در بازگشت سریع امید و انگیزه به بهره‌برداران این مناطق و الگویی کم‌نظیر از فرهنگ اسلامی حاکم بر جامعه کشور ذکر کرد و افزود: تلاش برای اتمام ساخت اماکن دامی در این مناطق قبل از آغاز فصل سرما، با سرعت و شدت تمام تداوم دارد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول