اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز خبر داد

آرماتوربندی 948 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: با تلاش شبانه‌روزی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تبریز، پیشرفت عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی آسیب‌دیده، خوب بوده و 948 واحد مسکونی آرماتوربندی شده است.

آرماتوربندی 948 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تبریز با اشاره به خدمات صورت گرفته در این مناطق اعم از شبکه‌گذاری بهداشتی انشعابات آب، مقاوم‌سازی سیم‌های برق چادری و جابه‌جایی تیرهای برق، اذعان کرد: در این روستاها یک‌هزار و 750 قطعه چادر از خدمات برق‌رسانی بهره‌مند شده و نصب کنتورهای آب در این مناطق رایگان و بدون اخذ هیچ‌گونه هزینه‌ای بعد از اتمام واحد و بر اساس گزارش بنیاد مسکن، صورت می‌گیرد.

چمنی افزود: 300 واحد 12 متری اسکان موقت در این روستاها به زودی قابل بهره‌برداری بوده و در اختیار حادثه‌دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی ضمن اظهار رضایت از خدمات بهداشتی ارائه شده در این روستاها خاطرنشان کرد: تاکنون بیماری خاصی در این مناطق گزارش نشده و با نظارت مسئولان بر دفع بهداشتی فاضلاب، سمپاشی زمین‌ها، نمونه‌برداری از آب شرب، مراقبت از کودکان و زنان باردار و سالمند پیشگیری‌های لازم در خصوص بیماری‌های واگیردار و غیرواگیردار صورت گرفته است. 

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول