اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گناباد:

کرسی‌های آزاد اندیشی سبب رفع مسئله و ابهامات دانشجویی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر بسیج دانشجویی گناباد گفت: نقدها، مشکلات و ابهامات دانشجویان با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی رفع مسئله می‌شود.

کرسی‌های آزاد اندیشی سبب رفع مسئله و ابهامات دانشجویی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد ملایی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن علامه بهلول برگزار شد، اظهار داشت: رفتارها و نگرش افراد گاه تحت تاثیر رفتار دیگران قرار می‌گیرد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی گناباد افزود: دشمن سعی می‌کند بر تفکر و اندیشه جوانان ما کار کرده و تاثیر بگذارد لذا جنگ نرم راه می‌اندازد و برای همین دیگر نیازی به حمله نظامی ندارد.

وی ادامه داد: باید دانشجویان با شرکت در فعالیت‌های بسیج گردهم آیند و درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کنند و چنانچه به نتیجه‌ای نرسیدند و دچار شک و شبه شدند از طریق کرسی‌های آزاد اندیشی که برگزار می‌کنند مسئله و مشکل را حل کنند.

ملایی سپس به بحث قوانین و دستوالعمل‌هایی که برای اعضای فعال و غیرفعال ابلاغ شده است پرداخت و به امتیازاتی که برای آنان در نظر گرفته شده است اشاره کرد.

وی همچنین از فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواست که در بحث ثبت فعالیت نیروها رعایت انصاف، دقت و عدالت را کنند.

ملایی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با بسیچ تصریح کرد: تمام پایداری مملکت، گرمی و نشاط آن و ترسی که دشمنان دارند از نیروهای بسیج دارند و هر کسی که دلش برای انقلاب و نظام بتپد، هر کسی که امید بهتر شدن را داشته باشد، هر کسی امید ارتقای کشور را داشته باشد این شخص بسیجی است چه داخل بسیج باشد و چه نباشد.

محمد نصیرزاده فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز در ادامه گفت: بسیج دانشگاه آزاد اسلامی گناباد از سال 1383 به حوزه تبدیل شده و در حال حاضر 3 پایگاه علامه  طباطبایی، الزهرا و علم‌الهدی خوبگاه خاتم‌الانبیا برادران زیر نظر این حوزه  فعالیت می‌کند.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد افزود: با توجه به درخواست خواهران مستقر در خوابگاه بعثت پایگاه خوابگاه بعثت خواهران نیز ایجاد می‌شود.

نصیرزاده در ادامه ضمن دعوت از تمام دانشجویان جهت شرکت در فعالیت‌های بسیج دانشگاه، افزود: بسیج متعلق به همه است و همه دانشجویان می‌توانند با آن همکاری داشته باشند و به فرموده امام راحل(ره) بسیج  شجره طیبه و درخت تنومند پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول