اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

برگزاری کرسی‌ آزاداندیشی در محیط دانشگاه‌ها امری ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت:‌ برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی و فعال بودن جنبش‌های دانشجویی در محیط دانشگاه‌ها امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

برگزاری کرسی‌ آزاداندیشی در محیط دانشگاه‌ها امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز بهار ضمن تبریک ورود دانشجویان به عرصه علم و فرهنگ و آرزوی موفقیت، اظهار امیدواری کرد که در پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران گام اساسی بردارند.

وی اضافه کرد: دانشجو باید دارای دو ویژگی تحقیق و علم‌آموزی، روحیه تدین و معنویت باشد که این دو باید بدون تفکیک از هم دنبال شوند.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: باید نیت‌هایمان را خالص کنیم چراکه ریشه و اساس پیشرفت نیت است و باید به آن توجه شود. 

وی تأکید کرد: علم و دانش و نیت خالص در راستای از بین بردن ترفندهای دشمن از طریق تهاجم فرهنگی نقش مهمی دارد.

حاتم‌نیا دانشجویان را به دشمن‌شناسی و داشتن بصیرت سیاسی برای شناخت مسائل پیرامون تشویق کرد و ادامه داد: دانشجویان باید در کنار فراگیری دانش و تحصیل علم به تهذیب و تزکیه نفس نیز توجه جدی داشته باشند تا در آینده منشأ خیر و تحول در جامعه بشری شوند.

وی پویا و فعال بودن دانشجویان، حضور آنها در عرصه‌های مختلف جامعه و نیز بیان دیدگاه‌های دانشجویی را برای پیشبرد امور جامعه مؤثر دانست و اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی و فعال بودن جنبش‌های دانشجویی در محیط دانشگاه‌ها امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی شهرستان و مدیران دانشگاه‌ها قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بهار از دانشجویان به عنوان آینده‌سازان این جامعه یاد کرد و اظهار داشت: آینده کشور و پیشرفت جامعه به تلاش، کوشش و همت بلند شما دانشجویان و قشر جوان جامعه بستگی دارد و باید همه تلاش کنند تا قطار توسعه جامعه با شتاب بیشتر حرکت کرده و از ریل توسعه خارج نشود.

لازم به ذکر است که در دانشگاه پیام نور مرکز بهار 3 هزار و 878 دانشجو در 34 رشته تحصیلی فعالیت دارند که از این تعداد 600 نفر دانشجوی جدیدالورود هستند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول