اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور امت حزب الله صورت گرفت

تشییع پیکر مطهر شهید معصومی در ورامین

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر شهید معصومی که پس از گذشت 30 سال وارد ورامین شد با حضور هزاران امت حزب‌الله و همیشه در صحنه در ورامین تشییع شد.

تشییع پیکر مطهر شهید معصومی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیین وداع با شهید عیسی معصومی در ورامین و جوادآباد با حضور هزاران امت حزب‌الله و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ همراه جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرهای جوادآباد و ورامین برگزار شد.

مراسم وداع این شهید عزیز از صبح امروز از مقابل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران شروع و بر دوش مردم شهیدپرور و امت حزب‌الله تا میدان امام خمینی (ره) شهرستان ورامین تشییع شد.

مردم شهرهای قرچک، ورامین و جوادآباد که در روزهای اخیر از حضور این شهید بزرگوار به شهر خود آگاه شده بودند، بی‌صبرانه منتظر ورود فرزند ایران اسلامی پس از گذشت 30 سال به زادگاه خودش بودند.

حال و هوایی دیگر شهرستان ورامین را فرا گرفته بود، زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه آمده بودند ضمن وداع با یکی از فرزندان غیور ایران اسلامی و طلب شفاعت بار دیگر با آرمان های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

فضای معنوی ایجاد شده با ذکر صلوات و نام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام روحانیت خاصی به این مجلس افزوده بود.

در گوشه کنار شهر وقتی با بعضی از جوانان هم کلام می‌شدیم تاکید داشتند که واقعا ما بعد از شهدا چه کرده‌ایم.

آنها می‌گفتند شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند، وجود ما، پیشرفت و رشد ما و عزت و اقتدار ما وابسته به رشادت‌ها و فداکاری‌های این غیور مردان است و ما باید به واقع با زنده شدن یاد و خاطره شهدا در اعمال آنها تدبر کرده و دریابیم که شهدا چه کردند و ما نیز در ادامه حرکت باید چه عملی انجام دهیم تا ادامه دهنده راه آنها باشیم.

پیکر پاک این شهید بزرگوار در ادامه به زادگاه خود در شهر جوادآباد منتقل شد و مردم این منطقه پذیرای یکی از فرزندان غیور این خطه بودند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول