اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پر شور مردم صورت گرفت

تشییع پیکر پاک یک شهید در سبزوار

خبرگزاری فارس: پیکر پاک و مطهر استوار یکم وظیفه، شهید "عبدالجواد نوری" امروز از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدای شهرستان سبزوار بر روی دستان امت حزب‌الله و مردم همیشه در صحنه دیار سربداران تشییع شد.

تشییع پیکر پاک یک شهید در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، پیکر پاک و مطهر استوار یکم وظیفه، مهندس شهید "عبدالجواد نوری" امروز از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدای این شهرستان بر روی دستان امت حزب‌الله و مردم همیشه در صحنه دیار سربداران تشییع  شد.

علیرضا فیلسرایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این شهید والامقام در تاریخ هفتم خرداد سال جاری در محل پاسگاه شهید ناظمی از هنگ مرزی زابل در مرز ایران و افغانستان در درگیری با تعدادی مزدور افغانی که قصد ورود غیر مجاز داشتند و در حین دیده‌بانی و کنترل نوار مرزی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه شکم مجروح و بلافاصله به بیمارستان زهک انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی از شهدا به‌ عنوان برگ‌های زرین و پر افتخار ایران اسلامی یاد کرد و افزود: شهدا مشعل‌داران و چراغ فروزنده انقلاب اسلامی هستند و پیمودن راه آنان افتخار و لیاقت می‌خواهد.

پیکر استوار یکم وظیفه شهید عبدالجواد نوری پس از تشییع در گلزار شهدا و در جوار دیگر هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول