محمد حضرتپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه سامانه رسیدگی به درخواستهای مردمی در شهرداری ارومیه راهاندازی میشود، اظهار داشت: این سامانه درخواستها و شکایات مردم ارومیه از مدیریت شهری را ثبت میکند.
وی با اشاره به نحوه عملکرد شهرداری ارومیه در این ارتباط، تصریح کرد: سامانه 137 شبکه ارتباط با شهرداری به صورت پیامکی است که طی آن شهروندان میتوانند هرگونه درخواست خود را در زمینه مدیریت شهری اعلام و کارشناسان در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به آنها رسیدگی کنند.
حضرتپور با اشاره به مزیتهای راهاندازی این سامانه، افزود: این سامانه پاسخگوی مشکلات مردم در مناطق مختلف شهر است.
وی با اشاره به اینکه این سامانه به صورت شبانهروزی درخواستهای همشهریان را دریافت میکند، خاطرنشان کرد: در این راستا اکیپی برای پاسخگویی به درخواستها در نظر گرفته شده است.
حضرتپور با بیان اینکه این اقدام در راستای رفع بخشی از دغدغه مردم شهر ارومیه در زمینه مدیریت شهری است، گفت: با رسیدگی به مشکلات با کمک این سامانه بخشی از دغدغه مردم رفع میشود.
وی اعلام کرد: در راستای تعهدی که به مردم داریم برای عمران شهری اقدامات لازم توسط شهرداری ارومیه انجام میگیرد.
انتهای پیام/ح30/ض1002