اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باخت سرافرازانه والیبال شهرداری تبریز

شک نکنید شهرداری تبریز مدعی است

خبرگزاری فارس: بعد از دو هفته از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور مشخص شد که تیم شهرداری تبریز در رقابت‌های فصل جاری از مدعیان قهرمانی است.

شک نکنید شهرداری تبریز مدعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم والیبال شهرداری تبریز سال گذشته جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرده و در سال اول حضورش در این رقابت‌ها در میانه‌های جدول قرار گرفت. نتایج سال گذشته شهرداری به گونه‌ای بود که تماشاگران تبریزی را به دلیل نداشتن تیمی در یک دهه گذشته از این شهر اقناع می‌کرد.

اما در فصل جدید و بعد از دو هفته مشخص شد که شهرداری تبریز از مدعیان این رقابت‌ها است.

شهرداری تبریز که از مربی کارآمد بومی به نام قاسم تاجری بهره می‌برد در بازی اول خود در تبریز تیم بازرگانی جواهر گنبد را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد تا سه امتیاز شیرین را کسب کند.

شهرداری تبریز در بازی دوم خود مهمان تیم پیکان تهران دارنده مقام سوم سال گذشته و پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران و باشگاه‌های آسیا بود.

حریف که از تجربه بین‌المللی بالایی برخوردار بوده و در رقابت‌های برون‌مرزی نیز افتخارات فراوانی را در ویترین خود داشت در مقابل شهرداری تبریز به سد محکمی برخورد کرده و به سختی به پیروزی رسید.

پیکان گیم اول بازی را 25 بر 19 برد اما دو گیم بعدی را شهرداری تبریز طوفانی ظاهر شده و با نتایج 26 بر 24 و  25 بر 23 به برتری دست یافت. گیم چهارم را پیکان با نتیجه 25 بر 20 از آن خود کرد تا تکلیف این بازی در ست پنجم مشخص شود.

در این ست نیز دو تیم رقابت پایاپایی با هم داشتند و در نهایت تیم پیکان از تجربه بیشتر خود سود جسته و 19 بر 17 به برتری دست یافت تا تنها دو امتیاز این بازی را کسب کند و یک امتیاز نیز به شهرداری تعلق یابد.

اما این شکست هیچ چیز از شایستگی‌های شهرداری تبریز کم نکرده و این امیدواری را در دل طرفداران تبریزی زنده کرد که شاهد بازی‌های بهتری از این تیم بوده و در پایان سال شهرداری بتواند در یکی از رتبه‌های اول تا سوم قرار گیرد.

والیبال تبریز در رقابت‌های باشگاهی کشور صاحب یک مقام دومی و دو مقام سومی است.

تیم لیفتراک‌سازی تبریز در سال 56 مقام سوم ایران را کسب کرده است. همین عنوان در سال 73 برای ریخته‌گری تبریز با هدایت غیاثی به دست آمد و عنوان نایب قهرمانی والیبال تبریز با تیم موتوژن در سال 78 به دست آمد.

آیا شهرداری تبریز می‌تواند این رقم را به عدد چهار رسانده و حتی اولین قهرمانی لیگ برتر را برای والیبال تبریز به ارمغان آورد. آرزویی سختی که دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول