اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز:

مشکل اساسی شهرداری شیراز پراکندگی ساختار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیراز گفت: پراکندگی ساختار شهرداری شیراز یکی از مشکلات اساسی شهروندان است.

مشکل اساسی شهرداری شیراز پراکندگی ساختار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، وحید رجایی در حاشیه بازدید سرزده فرماندار این شهرستان از شهرداری منطقه چهار شیراز با بیان اینکه شهرداری‌ها وظایف سنگینی در حوزه شهر به دوش دارند، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در شهرداری شیراز پراکندگی ساختار شهرداری است که در برخی مواقع ارباب رجوع برای گرفتن یک استعلام باید در چند نقطه شهر در معاونت‌های مختلف شهرداری تردد کند و انتظار می‌رود مدیریت واحد شهری در سیستم شهر قرار گیرد.

وی افزود: در شهرداری منطقه چهار شیراز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته، هر چند که بافت منطقه مشکلاتی را برای تسریع در اجرای پروژه‌ها به وجود آورده است.

فرماندار شیراز نیز در این بازدید با بیان اینکه هدف از بازدیدهای سرزده آشنایی با مشکلات مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان به منظور رفع آن‌ها در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و کسب رضایت‌مندی حداکثری ارباب رجوع‌ این دستگاه‌ها است، ابراز داشت: ارتباط نزدیک شهروندان، تقویت فضاهای مشارکت، تعامل شهروندان و دستگاه‌های اجرایی با شهرداری امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد، چرا که شهرداری نهادی است که ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و باید در راستای پاسخ‌گویی رضایت شهروندان را جلب کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود بر خدمت صادقانه و بی‌منت به شهروندان شیرازی از سوی شهرداری این شهر تاکید کرد و افزود: شهرداری شیراز برای رسیدن به این هدف باید به درخواست‌های شهروندان عمل کرده و به توسعه شهری و مشارکت مردمی توجه ویژه‌ای کند.

وی اضافه کرد: احترام به مردم، تلاش برای رفع مشکلات شهروندان و تدوین برنامه‌ها و ایده‌های لازم در راستای توسعه همه‌جانبه شهر از سوی مدیران شهرداری مهم بوده که تحقق این امر مستلزم تلاش بیشتری است.

زرین‌کلاه در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری مجموعه‌ای بسیار حساس بوده و همیشه مورد ارزیابی و امتحان قرار دارد و به جرأت می‌توان گفت ارگانی که هر روز مورد ارزیابی عموم قرار می‌گیرد مجموعه شهرداری است چراکه تمام خدمات آن ارتباط مستقیم با تمام شهروندان دارد و کوچک‌ترین کم‌کاری در ارائه خدمات می‌تواند موجی از نارضایتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول