اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهردار کرج خبر داد

برگزاری نخستین نشست شورای سازمان فرهنگی -هنری شهرداری کرج

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردار کرج از برگزاری نخستین نشست شورای سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج خبر داد.

برگزاری نخستین نشست شورای سازمان فرهنگی -هنری شهرداری کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی رضاحسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی نشست شورای سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اظهار داشت: تدوین برنامه‌هایی جامع به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین نیازهای کلانشهر کرج است.

وی ادامه داد: هم اکنون فعالیت‌های فرهنگی در کرج به میزان نیاز مردم نیست لذا باید تدابیر اساسی برای رفع این محرومیت در این کلانشهر اندیشیده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون فرهنگسراها، کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی باید فعالیت‌های خود را نسبت به نیازهای مردم توسعه دهند، افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی در کرج علاوه بر ارتقای سطح فرهنگ عمومی می‌تواند نقش اساسی را در شناسایی هنرمندان و ارائه آثار آنها داشته باشد.

رضاحسینی ادامه داد: با توجه به خلاهای موجود فرهنگی در کرج نیاز تشکیل سازمان فرهنگی و ورزشی در شهرداری کرج محسوس بود لذا با تشکیل این سازمان می‌توانیم با تدوین برنامه‌های جامع و کلان خلأهای فرهنگی موجود را مرتفع کرده و در مسیر توسعه فرهنگ شهر گام برداریم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مشکلی در روند فعالیت این سازمان وجود ندارد و امیدواریم این سازمان بتواند خلأهای موجود فرهنگی را در کرج مرتفع سازد.

به گفته این مسئول این نشست اواسط آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول