اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش 111 درصدی حامیان ایتام در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افزایش 111 درصدی حامیان ایتام در زنجان خبر داد.

افزایش 111 درصدی حامیان ایتام در زنجان

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در راستای حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش این نهاد است.

وی تصریح کرد: جذب حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد در راستای ثبت نام از حامیان برای کفالت ایتام صورت می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار و 500 حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، اضافه کرد: این تعداد حامی کفالت 2 هزار و 500 یتیم زیر پوشش این نهاد را به عهده دارند.

وی تصریح کرد: تعداد حامیان که در شش ماهه نخست سال جاری همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده‌اند، در مقایسه با سال قبل از آن 111 درصد افزایش یافته است.

حسنی همچنین مبلغ کمک حامیان به ایتام مددجوی کمیته امداد استان زنجان را در سال گذشته 13 میلیارد و 918 میلیون ریال عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه ولایت و در راستای اجرای طرح اکرام ایتام اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دهه مراسم تجلیل از سادات ایتام برگزار می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تحلیل از حامیان ایتام افزود: این مراسم با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود.

وی همچنین بازدید حامیان از ایتام زیر پوشش را نیز از دیگر برنامه‌های دهه ولایت کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد و افزود: در عمل در قالب طرح مفتاح‌الجنة و با توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های ایتام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول