اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری

مردم مبارکه بیش از 7 میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان مبارکه در قالب طرح‌های مختلف مبلغ 7 میلیارد و 300 میلیون ریال را به صورت نقدی و غیرنقدی به این نهاد کمک کرده‌اند.

مردم مبارکه بیش از 7 میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، سعید ابراهیمی ظهر امروز در همایش مسجدمحوری اظهار کرد: کمک به افراد بی‌بضاعت و شناسایی آنها و همچنین تلاش در راستای امور فرهنگی در جامعه از جمله اهداف مسجدمحوری است که باید به آن اهمیت داد.

وی افزود: اثرات پرداخت زکات و عملکرد آن در سطح شهرستان خوب است اما باید روحانیون و هیئت امنای مساجد نیز در اجرای بهتر این عمل کمک کنند تا بتوان مشکلات متعدد مردم را از قبیل ازدواج و محرومیت‌زدایی برطرف کرد.

ابراهیمی گفت: در این شهرستان تعداد یک هزار و 770 خانوار در قالب 2 هزار و 753 نفر زیر حمایت کمیته امداد هستند و از کلیه خدمات از جمله ودیعه مسکن، استفاده از خدمات رایگان انشعاب آب، برق و گاز، مشاوره‌های فرهنگی، روانشناسی و مذهبی و سایر خدمات نیز استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: جامعه و به ویژه مسئولان شهرستان باید دید ویژه‌ای را به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته باشند تا بتوانیم محرومیت‌زدایی کنیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول