اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عرفه صورت گرفت

دیدار مسئولان ارشد شهریار با خانواده معظم 5 شهید

خبرگزاری فارس: مسئولان ارشد شهریار بعد از ظهر امروز همزمان با روز عرفه با حضور در جمع خانواده‌های 5 شهید بزرگوار، با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مسئولان ارشد شهریار با خانواده معظم 5 شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، در این دیدارها سید عباس جوهری فرماندار، رضا حسینی شهردار و جمعی از مدیران ارشد از جمله فرمانده نیروی انتظامی، برخی از اعضای شورای شهر و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

مسئولان شهریار با حضور در منزل شهیدان بزرگوار و والامقامی چون شهید رضا حیدری، شهید علی محمد شیخ علیشاهی، سید احمد سادات، شهید ابوالفضل کریمی و شهید حسین فرهمند‌فر از نزدیک با خانواده معظم آنان دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

سید عباس جوهری در این دیدارها با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان شهریار همواره خود را خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافراز اسلام می‌دانند، گفت: حتی یک لحظه نباید از یاد شهدا و آرمان‌های آنان غفلت کنیم.

وی با اشاره به دشمنی و بدخواهی کشورهای غربی علیه ملت و مسئولان ایران گفت: ما برای مقابله با دشمنان خارجی و پیروزی در نبردی که آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده‌اند، باید به آرمان‌های شهدا پایبند باشیم.

جوهری تاکید کرد: به طور قطع اگر همچون دوران دفاع مقدس با ایمان و اعتقاد در برابر دشمنان حاضر شده و پیرو ولایت باشیم، احدی توان مقابله با ملت مسلمان ایران را نخواهد داشت.

حسینی شهردار شهریار نیز طی سخنانی در دیدار با خانواده معظم شهدای این شهرستان تاکید کرد: حضور مسئولان در خانه شهدا تاکیدی است بر پیروی مسئولان از راه شهدا.

وی اظهار داشت: ما مدیون شهدا و ایثار و فداکاری آنها هستیم و آرامش و آسایش امروز ثمره خون‌های پاک این بزرگواران است.

حسینی در پایان گفت: همه مردم و مسئولان باید خود را کوچک و خادم شهدا و امام شهیدان بدانند و لحظه‌ای از یاد و آرمان‌های این بزرگواران نباید غفلت کنیم.

مسئولان شهریاری پس از این دیدارها با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول