اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

نامه‌نگاری مسئولان نشانه دور بودن آنها از مسائل جامعه است

خبرگزاری فارس: برخی از مسئولان به جای اینکه حرف‌های خود را رودررو به یکدیگر بزنند اقدام به نامه‌نگاری‌هایی می‌کنند که نشان از دور بودن آنها از تمام مسائل کشور دارد.

نامه‌نگاری مسئولان نشانه دور بودن آنها از مسائل جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که با حضور گسترده مردم مسلمان اصفهان در میدان تاریخی امام(ره) برگزار شد با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم(ع) بزرگ‌ترین پیغمبر پس از پیغمبر اسلام (ص) است، اظهار کرد: عظمت اقدامات این پیغمبر به حدی است که اجرا کردن نمادین اعمال خلیل‌الله تا قیامت برای عموم مردم امری واجب شده است.

وی با بیان اینکه تلاش و کوشش در راه خدا نترس بودن در برابر غیر خدا را به همراه دارد، تاکید کرد: زمانی که به خدا، پیامبر و ائمه معصومین(ع) متوسل می‌شویم، تحریم اقتصادی و سلاح بیگانگان دیگر هیچگونه تأثیری ندارد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اقدام حضرت ابراهیم(ع) برای ذبح فرزند بزرگ خود، گفت: این پیغمبر بزرگ به تنهایی در برابر همه کفر ایستادگی کرد و خداوند نیز اجر چنین اقدام بزرگی را بی‌پاسخ نگذاشت.

وی در مورد روز عرفه گفت: بزرگی این عید به حدی است که با تمام ماه‌ رمضان برابری می‌کند.

*اسلام بنیان‌گذار تمدن بشری است

امام جمعه اصفهان اشاره‌ای به مناظره رئیس جمهور آمریکا و رقیبش داشت و در ادامه اظهار کرد: با وجود اینکه محور صحبت‌های هر دو نفر، دشمنی با ایران و پیروی از اسرائیل بود، اما خوش‌برخوردی آنها با یکدیگر، در عین حال که هر دو پلید هستند، می‌تواند به عنوان یک الگو برای ما قلمداد شود.

وی با اشاره به اینکه اصل تمدن را باید در قوانین اسلامی جست‌وجو کرد، گفت: در مناظره‌‌های کشور ما متأسفانه اصل بر تخریب افراد نهفته است.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولان کشور و قوا مشکلات خود را نباید به جامعه بکشانند اما برخی از مسئولان به جای اینکه حرف‌های خود را رودررو به یکدیگر بزنند اقدام به نامه‌نگاری‌هایی می‌کنند که نشان از دور بودن آنها از تمام مسائل کشور دارد.

وی تاکید کرد: اعمال برخی از افراد و مسئولان این شک را به وجود می‌آورد که چنین اعمالی نه از روی اشتباه بلکه از روی عمد، قصد و غرض صادر شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول