اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان تأکید کرد

لزوم احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استاندارد در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتوسواری همدان گفت: با احداث یک پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استاندارد در استان همدان زمینه کار و فعالیت بهتر برای این رشته فراهم می‌شود.

لزوم احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استاندارد در همدان

محمدامین روحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توافق صورت گرفته با شهرداری ملایر یک دوره مسابقه نقشه‌خوانی درون‌شهری جمعه بیست و سوم تیرماه در ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: ورزشکاران و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به اداره روابط عمومی شهرداری ملایر مراجعه کنند، تبلیغات نیز انجام شده که امیدوار هستیم استقبال خوبی از این مسابقه صورت بگیرد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان در ارزشیابی هیئت ملایر گفت: هیئت اتومبیلرانی شهرستان ملایر دو سال است تأسیس شده و عملکرد خوبی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه باید از این هیئت ورزشی حمایت لازم صورت گیرد، ادامه داد: امیدواریم که مسئولان ملایر این هیئت را از لحاظ مالی و ایجاد زیرساخت‌ها حمایت کنند زیرا هیچ‌گونه زیرساختی برای این رشته ورزشی در شهر ملایر وجود ندارد.

روحی ابراز داشت: اگر همدان دارای یک پیست کراس غیراستاندارد و اتومبیلرانی غیراستاندارد است شهر ملایر این‌ها را هم ندارد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران این شهر مکانی برای تمرین ندارند و از این نظر دچار مشکل هستند به همین دلیل برای تمرینات خود باید به مرکز استان مراجعه کنند یا در سطح جاده‌ها و خیابان اقدام به تمرین کنند که بسیار خطرناک است.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی ملایر و دیگر شهرستان‌های استان اظهار داشت: امیدواریم با احداث یک پیست استاندارد در استان همدان زمینه کار و فعالیت بهتر برای این رشته در سطح استان برقرار شود.

وی افزود: هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان در ارزشیابی فدراسیون در مکان چهارم قرار دارد و مرکزیت غرب کشور در دست استان همدان است که امیدواریم با حمایت‌های مسئولان این رتبه را حفظ کرده و حتی به رتبه‌های بالاتر کشور دست یابیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول