اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی کشور در ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور با حضور 30 شرکت کننده فردا در ریگان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی کشور در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور اظهار داشت: تپه‌های شنی ریگان برای این رویداد ورزشی‌ شناسایی و آماده شده‌‌، تمام امکانات برای برگزاری این جشنواره فراهم است.

وی با اشاره به بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان افزود: این تپه‌ها با ارتفاع 75 متر و با وسعت 30 کیلومتر یکی از مناظر بدیع و چشم‌اندازهای طبیعی شهرستان ریگان هستند که در نوع خود بی‌نظیرند. 

برزنگ افزود: برای شناسایی این تپه‌های شنی فردا جشنواره شناسایی آنها در حاشیه مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.  

وی تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌های شاد شامل برنامه موسیقی محلی ‌برگزاری چوچاب، شتر‌سواری، طناب‌کشی، پرواز پالاگلایدر، آش‌سپزی و چند‌ برنامه شاد دیگر از جمله این برنامه‌ها است. 

برزنگ ابراز داشت: مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور به میزبانی استان کرمان در شهرستان ریگان برگزار می‌شود در این مسابقه قهرمانان اتومبیلرانی استان سیستان و بلوچستان حضور دارند. 

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه 30 نفر شرکت دارند که مسافت دو کیلومتر را به رقابت می‌پردازند، پیست این مسابقات آماده شده و فردا این رویداد مهم ورزشی در این تپه‌ها برگزار می‌شود‌.

فرماندار ریگان گفت: بیش از 30 عکاس، خبرنگار و تصویر‌بردار این رویداد ورزشی را در شهرستان انعکاس می‌دهند‌.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول