اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز جمعه

مسابقات درگ اتومبیل‌رانی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: روز جمعه مسابقات درگ اتومبیل‌رانی در اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقات درگ اتومبیل‌رانی در اصفهان برگزار می‌شود

امیر اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ورزشکارانی که تمایل دارند در رشته‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی فعالیت کنند، باید هزینه بالایی را متحمل شوند و هیئت استان نیز به دلیل محدودیت‌های مالی نمی‌تواند کمک زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیئت در حد توان خود می‌تواند به ورزشکاران کمک کند، تصریح کرد: در ورزش ما تمام هزینه‌ها صرف رشته فوتبال می‌شود و سایر رشته‌ها مورد بی‌مهری زیادی قرار می‌گیرند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان ادامه داد: رشته‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی محبوبیت زیادی بین جوانان دارند و در صورتی که حمایت بیشتری صورت گیرد، می‌توانیم به کسب موفقیت‌های بزرگ امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: با وجود عدم حمایت و صرف هزینه‌های بالا، ورزشکاران ما انگیزه زیادی برای فعالیت مستمر در این رشته و کسب موفقیت دارند.

اسماعیلی به برگزاری مسابقات درگ اتومبیل‌رانی در روز جمعه هفته جاری اشاره کرد و بیان کرد: در این رقابت‌ها که در جاده اصفهان ـ شیراز برگزار می‌شود، شرکت برای عموم آزاد بوده و تاکنون حدود 80 شرکت‌کننده اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این مجمع از مدت‌ها پیش قرار بود که برگزار شود، اما پس از تغییراتی که در رأس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان رخ داد به تأخیر افتاد و طی‌ ماه‌های آینده به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول