اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه فجر قم در گفت‌وگو با فارس:

نخستین پیست تخصصی موتورسواری و اتومبیلرانی در قم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی فجر قم از احداث و راه‌اندازی نخستین پیست تخصصی این دو رشته در فرودگاه قم خبر داد.

نخستین پیست تخصصی موتورسواری و اتومبیلرانی در قم احداث می‌شود

اصغر عسگری‌تهرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از گذشت نزدیک به 30 سال از فعالیت رشته‌های ورزشی جذاب و پرطرفدار موتورسواری و اتومبیلرانی در بین جوانان قمی، نخستین پیست تخصصی موتورسواری و اتومبیلرانی در قم احداث می‌شود.

وی ادامه داد: زمین مورد نظر به منظور احداث این پیست از سوی شرکت ارم کیش قم با مسئولیت محمدعلی شفیعی کوپایی در فرودگاه جدیدالاحداث بین‌المللی قم طی قراردادی به صورت رسمی پیش‌بینی و واگذار شده است.

مدیر باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی فجر قم اضافه کرد: واگذاری زمین برای احداث نخستین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در منطقه نمونه گردشگری فرودگاه بین‌المللی قم طبق تفاهمنامه‌ای به مساحت 81 هکتار انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: مدت این قرارداد یا تفاهمنامه پنج سال است و در صورت سرمایه گذاری در طول قرارداد تا سقف 2 میلیارد تومان، تا پنج سال دیگر قابل تمدید خواهد بود که در پیش از تحویل زمین، نسبت به عملیات نقشه‌های اجرایی و میزان سرمایه‌گذاری برای ساخت و تکمیل پروژه اقدام شده است.

عسگری‌تهرانی ابراز داشت: در واقع توسط شرکت ارم کیش قم که مجری احداث فرودگاه بین‌المللی قم محسوب می‌شود، مجموعه‌ای بزرگ برای احداث سالن‌ها و اماکن ورزشی و همچنین امکانات ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در نظر داریم با دعوت از استاندار و معاونان استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مراسمی ویژه عملیات آغاز احداث نخستین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی قم را در آینده‌ای نزدیک رسما برگزار کنیم.

مدیر باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی فجر قم در ادامه با اشاره به وضعیت این دو رشته ورزشی در قم عنوان کرد: قم در هر دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی استعدادهای بسیار خوبی دارد که تنها نیاز به فضا و امکانات لازم دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر موتورسواری و اتومبیلرانی در کشور دارای رقابت‌های معتبر و پر مخاطبی است که در طول سال در استان‌های مختلف و در قالب رقابت‌های متنوع برگزار می‌شود و اعضای موتورسواری و اتومبیلرانی قم نیز می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

عسگری‌تهرانی اظهار داشت: قطعا بهره‌برداری از نخستین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در فرودگاه بین‌المللی قم موجب خواهد شد تا هم از نظر امکانات و هم از نظر فضای مناسب ورزشی، علاقمندان به موتورسواری و اتومبیلرانی نگرانی نداشته و با فراغ بال به آموزش و شرکت در مسابقات مهم این دو رشته ورزشی بپردازند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول