اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان:

مسابقات اتومبیلرانی تصادفات رانندگی را کمتر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی برای تخلیه هیجانات جوانان و کمتر شدن تخلفات رانندگی بسیار موثر است و آمار تصادفات و تلفات سوانح رانندگی را کمتر می‌کند.

مسابقات اتومبیلرانی تصادفات رانندگی را کمتر می‌کند

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در مورد مسابقاتی که هیئت در سال 91 برگزار کرده، اظهار داشت: سال 91 را به خوبی با برگزاری مسابقات رالی ویژه بانوان به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز زن شروع کردیم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، معاونت بانوان و اعضای هیئت، مسابقه خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه بعدی، چند جانبه موتور کراس بود که از دوازده استان دعوت شد، افزود: به دلیل نزدیکی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شش استان اعلام آمادگی کرده و در این مسابقه شرکت کردند و این مسابقه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری اداره کل بهزیستی استان، اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در دو روز و در دو کلاس 125 سی‌سی و 250 سی‌سی برگزار شد که در مجموع تیم استان همدان اول شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان اضافه کرد: همچنین در تیر ماه مسابقه رالی نقشه‌خوانی را در شهرستان ملایر داشتیم که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، هیئت اتومبیلرانی ملایر و همچنین شهرداری ملایر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت آزاد برگزار شد، ادامه داد: سال گذشته دو مسابقه رالی در ملایر داشتیم و این سومین مسابقه‌ در ملایر بود و امیدوارم ادامه داشته و از طرف مسئولان شهرستان حمایت به صورت مداوم باشد.

روحی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی درستی که برای برگزاری این مسابقات می‌شود مشکلاتی برای تامین منابع مالی و اعلام نتایج نداشته باشیم و از شهرستان‌های دیگر استان و مسئولان آن می‌خواهیم در برگزاری مسابقات و احداث پیست‌های اتومبیلرانی ما را یاری کنند.

وی با بیان اینکه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی یک رشته پر هیجان و جوان‌پسند است، گفت: همان طور که می‌دانید این مسابقات برای تخلیه هیجانات جوانان و کمتر شدن تخلفات رانندگی بسیار موثر است و اگر این امر تحقق پیدا کند مطمئن باشید آمار تصادفات و تلفات سوانح رانندگی کمتر خواهد شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان درباره برنامه‌های هیئت تا پایان سال جاری یادآور شد: برنامه‌هایی که تا پایان سال داریم برگزاری مسابقه رالی در شهر همدان، برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون در تهران، برگزاری مسابقه موتورسواری به مناسبت هفته ناجا با همکاری نیروی انتظامی، برگزاری مسابقه شیب‌نوردی موتور کراس و موتور تریل، راه‌اندازی آموزشگاه موتورسواری، برگزاری مسابقه اتومبیلرانی ریس، برگزاری مسابقه درگ و چند کلاس آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: تنها خواهشی که از مسئولان داریم این است که ورزش نیاز به حامی دارد و اداره ورزش و جوانان نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد و نیازمند وارد کار شدن شهرداری و استانداری به این امر هستیم.

روحی افزود: همدان از لحاظ زیرساختی در این رشته بسیار ضعیف است و نوید این را می‌دهیم با آمدن استاندار جدید چون سابقه ایشان نشان می‌دهد یکی از علاقه‌مندان به ورزش است، یک اتفاق خوب در استان بیافتد و زیرساخت‌های اتومبیلرانی نیز در استان ما ساخته شود. 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول