اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 مهر ماه جاری برگزار می‌شود

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور در ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور 28 مهر ماه جاری در حاشیه تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور در ریگان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان،‌ محمد برزنگ ظهر امروز در ‌جلسه شورای اداری شهرستان‌ بر حمایت ورزش در این شهرستان توسط ادارات تأکید کرد و اظهار داشت: استعدادهای خوبی در زمینه ورزش در شهرستان ریگان وجود دارد که باید شناسایی و حمایت شوند.

وی افزود: همه ادارات شهرستان موظف هستند با ورزش‌ همکاری داشته باشند.

برزنگ از برگزاری مسابقه اتومبیلرانی جنوب شرق کشور در حاشیه بلند‌ترین تپه‌های شنی‌ شهرستان ریگان خبر داد و عنوان کرد: با برگزاری این مسابقات زمینه مناسبی برای شناسایی بلند‌ترین تپه‌های شنی جهان فراهم می‌شود.

وی از ادارات شهرستان خواست برای برگزاری هر چه با‌شکوه این برنامه ورزشی با اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

برزنگ از کمیته امداد و بخشداری مرکزی ریگان برای حمایت از ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد و افزود: مسابقات اتومبیلرانی جنوب شرق کشور 28 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

فرماندار ریگان از راه‌اندازی سه مرکز بهداشتی در‌مانی در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: از هفت مرکز بهداشتی که برای شهرستان در نظر گرفته شده بود، سه مرکز در د‌و بخش گنبکی و مرکزی راه‌اندازی می‌شوند.

وی گفت: همچنین 11 خانه بهداشت در روستاهای ‌ریگان مصوب شده که به زودی کار ساخت آنها آغاز می‌شود ‌و شمار خانه‌های بهداشت‌ شهرستان به 50 خانه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول