اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شرط واگذاری زمین

پیست چندمنظوره اتومبیل‏رانی دماوند گشایش می‏یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند از گشایش پیست چند منظوره اتومبیل‏رانی این شهرستان به شرط واگذاری زمین خبر داد.

پیست چندمنظوره اتومبیل‏رانی دماوند گشایش می‏یابد

حسین آرمودیان‏مقدم امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم به شرط واگذاری زمین و تا دو سال آینده از سوی مسئولان امر محقق می‏شود.

وی ادامه داد: هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند را جوانانی فعال اما دست خالی تشکیل داده است.

آرمودیان‏مقدم اضافه کرد: اگر ملزومات سخت‏افزاری نظیر زمین مورد نیاز و متناسب با ورزش‏های اتومبیل‏رانی و موتورسواری برای این هیئت فراهم آید ما آن را در بازه زمانی دو ساله و با سود جستن از توان بخش خصوصی برای انجام رقابت‏های استانی و حتی کشوری مهیا می‏سازیم.

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند افزود: در حال حاضر ورزشکاران فعال در عرصه اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند با کمترین امکانات موجود همچنان به تمرین و ممارست در این ورزش ادامه می‏دهد.

* نزدیکی به ورزش؛ دوری از ناهنجاری

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند نزدیکی قشر جوان به ورزش را موجب دوری آنها از ناهنجاری‏های مختلف اجتماعی خواند.

وی تصریح کرد: امروز اغلب کارشناسان حوزه‏های متنوع اجتماعی باز شدن در ورودی هر مجموعه ورزشی را مساوی با انسداد در سلولی در زندان قلمداد می‏کنند.

آرمودیان‏مقدم اضافه کرد: آنچه در میادین ورزشی رخ می‏دهد بی‏شک به دور از آلودگی‏های موجود در گوشه و کنار شهر است.

سرپرست هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند افزود: یک ورزشکار می‏داند که میدان ورزشی به او ارج و قربی اجتماعی می‏بخشد؛ از این رو، خود را از هرگونه مفاسد اجتماعی در آن برهه سنی حساس دور نگه می‏دارد.

وی ادامه داد: بنابراین هیئت اتومبیل‏رانی و موتورسواری شهرستان دماوند در راستای توسعه این ورزش در دماوند از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول