اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

انتشار کاریکاتور علیه رزمندگان فتنه اصلاح‌طلبی است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی فرمانده سپاه قدس انتشار کاریکاتور موهن علیه رزمندگان انقلاب در روزنامه شرق را فتنه اصلاح‌طلبی دانست.

انتشار کاریکاتور علیه رزمندگان فتنه اصلاح‌طلبی است

حسن کریم‌پور در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد، انتشار کاریکاتور موهن علیه رزمندگان انقلاب در روزنامه شرق را فتنه اصلاح‌طلبی دانست.

وی تصریح کرد: آنچه که ما در نشریه داخلی شرق در مورد توهین به رزمندگان جبهه و جنگ دیدیم، اگر بخواهیم واقع‌نگری بکنیم این واقعیت خواهد بود که رزمنده دیروز به رزمنده آینده می‌گوید برادر رزمنده‌ای که جلوی بنده ایستاده‌ای از پول گرفتن‌های خارج چشمانت را باید ببندی و مواظب باشی که دنیا تو رو فریب ندهد.

مشاور عالی سپاه قدس تصریح کرد: آنهایی که در فتنه 88 مردود شدند کسانی بودند که چشمانشان را به روی دنیا باز کردند همچنان که در صحرای کربلا آدم‌هایی مثل عمرسعد چشمشان را به روی دنیا باز کرده بودند.

کریم‌پور تصریح کرد: به گمان بنده برادران رزمنده پیشکسوت گذشته در واقع چشم و نگاه دنیایی برادران رزمنده جلویی خود را می‌بندند که اگر نبندند، عاقبت در صفوف اصلاح‌طلبان خواهند بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه باید در این مقطع حساس حواسمان خیلی جمع باشد، بیان داشت: آنهایی که به دنیا نگاه کردند و شیفته ظواهر دنیایی شدند، فیلم توهین به پیامبر گرامی اسلام هیچ اثری رویشان نگذاشت.

وی ادامه داد: شما ببینید وقتی این فیلم پخش شد اصلاح‌طلبان در کجا بودند و چرا موضع‌گیری نکردند و در راهپیمایی اعتراضی حضور نداشتند، چون آنها چشم و دست‌هایشان به همین آدم‌هایی است که اینگونه فیلم‌ها را می‌سازند و اصلا باید بگوییم پول‌هایی را که از بیرون گرفتند شاید قسمتی از محل فروش همین فیلم‌های هالیوودی و اینگونه فیلم‌هاست.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: یقین بنده این است که ادعای این افراد مبنی بر اینکه سپاهیان و رزمندگان با چشمان بسته و کورکورانه وارد عرصه جبهه و جنگ شده‌اند این حرف‌ها و اینگونه اقدامات، ادامه اظهارنظرهای کسانی است که می‌گویند ما اشتباه تاکتیکی مرتکب شدیم که به مخالفت با آمریکا برخاستیم.

وی اضافه کرد: حال شما بگویید که آیا ما نمی‌فهیم و یا اینکه شما کوردل شد‌ه‌اید و نمی‌خواهید بفهمید.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در پایان اذعان داشت: تفسیر بهتر را باید از نگاه و دریچه دید امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب نگریست و آنگاه است که حقایق برای ما عیان می‌شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول