اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان:

مساجد عامل تحکیم وحدت در جوامع اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: مساجد بزرگ‌ترین پایگاه‌های اجتماعی جهان اسلامی محسوب می‌شوند و عامل تحکیم وحدت در جوامع اسلامی هستند.

مساجد عامل تحکیم وحدت در جوامع اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه سه‌شنبه در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های دینی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه کنیم و نقش مساجد در تحقق این هدف از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: حضور مردم متدین در مساجد به عنوان بزرگ‌ترین پایگاه اجتماعی جوامع اسلامی موجب تحکیم وحدت و خرسندی عمومی می‌شود و این امر می‌تواند چراغ راهنمای مسلمانان کشورمان شود.

محمودی‌نیا شخصیت نبی اکرم اسلام را یکی از دلایل جاودانگی دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: یکی از دلایل جاودانگی دین مبین اسلام در مقایسه با سایر ادیان الهی به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) است.

وی با تاکید بر نقش تمام آحاد جامعه در گسترش فریضه نماز اضافه کرد: همه ما در انجام فریضه الهی نماز وظیفه حاکمیتی داریم و باید این مهم در تمام ابعاد زندگی حاکم و سایه‌‌افکن باشد.

این مسئول اذعان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های جشن غدیر را دارد و باید از این فرصت طلایی برای تبیین حادثه غدیر و ولایت در جامعه اسلامی خصوصا برای نسل جوان جامعه بهره‌ ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که سبب کیفیت‌بخشی در اجرای برنامه‌های این ایام می‌شود و با دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان هماهنگی‌هایی به این منظور انجام داده‌ایم.

محمودی‌نیا بیان داشت: بررسی عملکرد روحانیون اعزامی به‌ منظور یکپارچه‌سازی در امر تبلیغ و اعزام، برنامه‌ریزی برای روحانیون اعزامی در ماه محرم و بررسی مشکلات خانه‌های عالم از مسائلی است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: برگزاری دعای عرفه در سطح شهرستان، برگزاری مراسم ویژه اعیاد غدیر و قربان از مسائل و برنامه‌های مهمی است که تبلیغات اسلامی در ایام جاری پیش رو دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول