اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)

یادواره شهدای وحدت در سیرجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) یادواره سردار شهید علی علویان و شهدای وحدت و امنیت پایداری در سیرجان برگزار شد.

یادواره شهدای وحدت در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) یادواره سردار شهید علی علویان و شهدای وحدت و امنیت پایدار با حضور گسترده مردم شهرستان سیرجان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

اسماعیل بنی‌اسدی فرمانده تیپ دوم صاحب‌الزمان سیرجان در این آیین، هر نقطه از ایران اسلامی را جایگاه شهیدان دانست و گفت: سردار شهید علی علویان به همراه شهید شوشتری و دیگر همرزمان خود برای وحدت و امنیت در منطقه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند و امروز همت و تلاش آنان در این منطقه بارز و مشخص است.

وی با نقل خاطراتی از عملیات انتحاری منافقان کوردل در صحنه شهادت این شهیدان ابراز داشت: ما با رهبر و نظام خود پیمان بسته‌ایم که تا سر منزل شهادت که آرزوی دیرینه همه ما است در دفاع از اسلام و ولایت و رهبری تا پای جان بایستیم.

بین‌اسدی تصریح کرد: سرداران شهید شوشتری و علویان نمونه ثابت شده این عهد و پیمان هستند و دنیا بداند که هرگز نظام اسلامی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی از پای نمی‌نشیند و مقتدر و سرافراز ایستاده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز با توجه به آیات و روایات، شهیدان را زنده و سرافراز در محضر خداوند دانست و گفت: با وحدت و امنیت است که ایران اسلامی پله‌های رشد و ترقی را پیموده است و امروز شاخصه بارز جوانان، سرداران و دلاوران این ملت مطیع بودن امر ولایت و رهبری است و ملت ما در مسیر شهدا قدم می‌گذارد و شهدا را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.

وی زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از عوامل اقتدار در مقابل استکبار و جهان ظلم و ستم یاد کرد و بیان داشت: یاد و خاطره شهدا به گونه‌ای الگوی جوانان ما است که هرگز فراموش نمی‌شود و ما باید در مقابل شهدای نظام اسلامی با عملکرد خود سرافراز باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول