اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر خبر داد

138 غرق شدگی در رودخانه کارون شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر از 138 غرق شدگی در رودخانه کارون شوشتر خبر داد و گفت: همه این افراد زنده نجات پیدا کرده‌اند.

138 غرق شدگی در رودخانه کارون شوشتر

سیدمهدی ایوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در تابستان هفته‌هایی از پاییز در شهرستان شوشتر بیش از 138 مورد غرق شدگی در رودخانه کارون شوشتر گزارش شده است که همه این غرق شدگی‌ها با همت تیم امداد ساحلی مستقر در ساحل رودخانه شوشتر نجات پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به زمان آغاز این موارد غرق شدگی در شوشتر افزود: این موارد غرق شدگی از ابتدای تیرماه تا کنون است و آمار اعلام شده نیز دقیق و غیرقابل خدشه است.

ایوبی با اشاره به اینکه هلال احمر شهرستان شوشتر در این باره کمک زیادی کرده‌ است، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر کمک زیادی در ایمن‌سازی رودخانه کرده است و به این دلیل بیش از 47 مورد از عملیات‌های نجات غریق توسط تیم هلال احمر شوشتر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر تاکید کرد: پس از اجرای عملیات‌های نجات در ساحل رودخانه کارون افراد برای مشخص شدن شرایط جسمی و بدنی معاینه می‌شوند که از این تعداد 138 مورد 13 مورد به دلیل وخامت حال به بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر منتقل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رد سال 1391 در منطقه‌های شنای تعیین شده هیچ حادثه تلخ غرق شدگی رخ نداده است و به این دلیل کارنامه کاری تیم اعزام شده به ساحل رودخانه بسیار روشن است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌جاری تلفات در رودخانه کارون شوشتر به حداقل رسیده است و همه غرق شدگی‌ها خارج از محدوده شهری گزارش شده است که شهرداری در این باره مسئولیت خاصی ندارد.

هنوز شنا در رودخانه کارون شوشتر از طرف مردم به دلیل گرمای هوا انجام می‌شود و پاییز در خوزستان هنوز رخ نشان نداده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق قانون ایمن سازی ساحل رودخانه برای شنا و تفریح در محدوده شهری برعهده شهرداری است و کارنامه شهرداری شوشتر در این باره نیز بسیار روشن است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول