اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد:

مدرسه آزادی غرق‌آباد با مشارکت فرد خیر ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد از جذب مشارکت یک خیر برای ساخت مدرسه آزادی در این شهرستان خبر داد.

مدرسه آزادی غرق‌آباد با مشارکت فرد خیر ساخته می‌شود

ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مراحل مقدماتی برای جذب کمک‌های این خیر صورت گرفته و امید می‌رود با کمک‌های خیرخواهانه این خیر به زودی شاهد ساخت مدرسه آزادی باشیم.

وی تصریح کرد: در رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد این فرد خیر حدود 700 میلیون تومان برای ساخت این مدرسه هزینه کند که فردا در جلسه‌ای با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس موضوع قطعی و وارد فاز عملیاتی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد بیان داشت: مدرسه ابتدایی آزادی سال‌ها است به بهانه بازسازی تخریب شده، اما همچنان بعد از گذشت چندین سال تنها در مرحله اسکلت‌بندی است.

باباشلو افزود: به دلیل نبود اعتبارات لازم این پروژه از پیشرفت فیزیکی بسیار کمی برخوردار است و به دلیل آماده نشدن آن دانش‌آموزان مجبور شدند سال تحصیلی جاری را نیز مانند سال گذشته در شیفت دو نوبته و در یکی دیگر از مدارس شهرستان سپری کنند.

وی خاطر نشان ساخت: امید می‌رود با مشارکت خوب این خیر بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را به پایان رسانده و دغدغه اصلی دانش‌آموزان و والدین را در این زمینه برطرف کنیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول