اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نشست با اعضای شورای شهر فصلی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ما به صورت فصلی با اعضای شورای شهر اردبیل نشست‌های دوجانبه‌ای را برگزار می‌کنیم تا نارسایی‌ها و مشکلات احصا شده و از طریق مجلس پیگیری شود.

نشست با اعضای شورای شهر فصلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد در دیدار با اعضای شورای شهر اردبیل که با حضور آنها در ساختمان شورا برگزار شد، اظهار داشت: پیش از این مایل بودم نشستی را با اعضای شهر در تسریع فعالیت‌های عمرانی و توسعه شهری انجام دهم که این فرصت پیش آمد تا در یک تعامل دوجانبه بتوانیم مشکلات و معضلات را مطرح کنیم.

وی به جایگاه نمایندگان استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک جایگاه قابل قبول و احترام تصریح کرد: نمایندگان مجلس بدون اینکه قصد تعرضی داشته باشند با جدیت تمام از حق و حقوق استان و شهر اردبیل دفاع می‌کنند و مردم نیز یقین داشته باشند که این تغییر نگرش یک برد 100 درصدی را برای آنها رقم می‌زند و ما شاهد تحول و تغییر نگرش نسبت به جایگاه نمایندگی و حضور در جلسات و رفع مشکلات مردم هستیم.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: این تغییر نگرش‌ها ملموس به نظر رسیده و به عینه مشاهده می‌شود که امیدواریم همه نمایندگان در ادامه مسیر نیز بتوانند با انجام وظایف خطیر خود رضایت عموم مردم را فراهم آورند.

این مسئول به نشست‌های مختلف با وزرا و پیگیری اساسی و دقیق مشکلات و معضلات جامعه اشاره کرد و ادامه داد: ما نمی‌خواهیم نشست‌ها و گفت‌وگوهای ما فقط شکل ظاهری و نمود بیرونی داشته باشد بلکه ما سعی داریم با وزرا و دست‌اندرکاران امور جامعه نشست‌های راهبردی و کارآمدی را داشته باشیم که مردم ثمره آن را به صورت ملموس در زندگی خود مشاهده کنند.

وی به زمینه همفکری و تعامل و مهیا بودن فضا در قالب کمیسیون اصل 90 برای پیگیری مشکلات شوراها اشاره کرد و بیان داشت: بنده معتقدم باید از این ظرفیت عالی و نقطه تعالی بهترین بهره‌برداری و استفاده را کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اهمیت فعالیت کمیسیون اصل 90 و بررسی تخلفات احتمالی و قصور و کوتاهی‌ها اشاره کرد و یادآور شد: با توصیه مقام معظم رهبری این کمیسیون با حساسیت ویژه امر نظارتی و کنترلی خود را انجام می‌دهد و در انجام وظیفه خود از هیچ فرد و گروه و دسته و جناحی ترس و واهمه ندارد.

افضلی‌فرد گفت:‌‌ مقام معظم رهبری آنقدر به اهمیت کار کمیسیون اصل 90 بها می‌دهند که حتی خواسته‌اند دستگاه‌های زیر مجموعه نهاد رهبری نیز همچون بنیاد شهید، کمیته امداد و صدا و سیما مورد نظارت و بررسی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: ما حتی در این کمیسیون به شکایات واصله از نیروهای مسلح و برخی از موارد خاص رسیدگی می‌کنیم و در رسیدگی‌های خود با کسی تعارفی نداریم.

وی اهمیت رسیدگی به مشکلات شوراها در قالب کمیسیون شوراهای مجلس را یادآور شد و تصریح کرد: ما در یک تعامل و همسویی نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای شوراها و شهرداری‌ها را به این کمیسیون منتقل می‌کنیم تا در مسایلی همچون مدیریت واحد شهری براساس آیین‌نامه‌ها و طرح‌های خود بتوانند پیشنهاداتی را در جهت اصلاح قوانین و مقررات ارایه کنند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول