اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

انتقاد رئیس شورای شهر اردبیل از بی‌مبالاتی شرکت‌های حفاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از شرکت‌های حفاری و خدمات‌رسان خواستار هماهنگی بیشتر آنها با شهرداری در به حداقل رساندن تخریب آسفالت‌ریزی‌های جدید شد.

انتقاد رئیس شورای شهر اردبیل از بی‌مبالاتی شرکت‌های حفاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز با حضور اعضا در ساختمان شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه فصل سرما شهرداری باید از هم اکنون برای برف‌روبی سریع و کم تاخیر اقدامات و پیش‌بینی‌‌های لازم را انجام داده و نواقص احتمالی را برطرف کند.

رئیس شورای شهر اردبیل با اعلام اینکه شورا و شهرداری فصل کاری ایده عالی را در بهار و تابستان و یک ماهه پاییز سپری کرده است، افزود: ما یک انقلاب حقیقی را در بحث آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز با هدف کسب رضایت مردم انجام دادیم که این خدمات بیشتر با اتکا به منابع شهرداری بوده و کمترین حمایت دولتی را در این زمینه شاهد بودیم.

این مسئول بیان داشت: همان گونه که در فصل تابستان از امتحان الهی سربلند بیرون آمدیم و با تلاش و مجاهدت نقص‌ها را برطرف کردیم، انتظار می‌رود در زمستان نیز خدمات‌رسانی به شکل عالی صورت بگیرد و کمترین عیب و نقص را شاهد باشیم.

وی تولید 200 هزار تن آسفالت را کاری ارزشمند و در عین حال سنگین به همت و اراده شورای شهر و شهرداری توصیف کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: همان طور که در ابتدای سال وعده داده بودیم تولید و پخش 200 هزار تن آسفالت را محقق کردیم و باید در فصل سرما و یخبندان نیز از این آسفالت‌های ریخته شده صیانت کنیم.

سرداری بیان داشت: برای چندمین بار به اطلاع مردم می‌رسانیم شورا و شهرداری بدون کمترین وابستگی به اعتبارات دولتی چندین برابر دستگاه‌های دیگر کار عمرانی انجام داده و همچنان پیگیر دریافت کمک 50 میلیارد تومانی که بخشی از آن به شهرداری اردبیل تعلق دارد، هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اردبیل همچنین به مشکلات مالی شهرداری اشاره کرد و گفت: انتظار داشتیم این اعتبار به موقع تامین می‌شد تا در فصل کاری می‌توانستیم با توانی مضاعف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول