اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

ملت ایران به دنبال حفظ پرچم پیامبر اعظم(ص) است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: ملت ایران به دنبال حفظ پرچم پیامبر اعظم(ص) بوده و به همین دلیل جمهوری اسلامی این همه سرافرازی و عزت را در جهان کسب کرده است.

ملت ایران به دنبال حفظ پرچم پیامبر اعظم(ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین محمودآبادی صبح امروز در مراسم اعزام دومین کاروان از دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه قم به مناطق جنگی جنوب که در سالن شهید اخلاقی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار شد با اشاره به روایتی از امیر مؤمنان علی(ع) اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند «بدانید و آگاه باشید که این پرچم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه دو خصوصیت داشته باشد؛ نخست بصیرت و دیگری صبر» که با استفاده از این دو عامل، حق و باطل از یکدیگر تشخیص داده می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که تحلیل‌گران سیاسی غرب و سراسر جهان بر این عقیده بودند که در قرن بیستم انقلابی به وقوع نخواهد پیوست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به تلاش‌های غرب برای جلوگیری از پیروزی نهضت اسلامی گفت: با این حال، خواست و اراده الهی پشت سر رهبر انقلاب بود و موجب پیروزی ملت ایران شد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای عواملی بود که جهانیان را متعجب ساخت و مهم‌ترین آن‌ها، ایمان و اعتقاد به خداوند بود.

محمودآبادی رهبری الهی و اطاعت ملت از ایشان را از دیگر عوامل انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: بصیرت ملت ایران به خوبی در صحنه انقلاب به منصه ظهور درآمد و پس از آن نیز مقاومت جانانه آن‌ها را به نمایش گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب نیز دشمنان تلاش زیادی کردند تا از تشکیل نظام اسلامی جلوگیری کنند به همین دلیل حوادثی چون قائله خلق کرد و آذربایجان را به راه انداختند تا از طریق جنگ قومیتی، ایران را تجزیه کنند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران در این مرحله نیز نتوانستند موفق شوند به همین دلیل ترورهای کور به وسیله منافقان را به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه ایران به راه انداختند.

محمودآبادی نبرد همه‌جانبه و برق‌آسای رژیم بعثی به جمهوری اسلامی را مرحله‌ای دیگر از تلاش دشمنان برای سرنگونی نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: در این برهه زمانی هم ملت ایران پشت سر رهبری قرار گرفته و دفاعی مقدس را برای حفظ دستاوردهای انقلاب آغاز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیان اینکه جنگ تحمیلی در واقع جبهه نبرد اسلام و دنیای استکبار بود تصریح کرد: تنها حامی ملت ایران در این مقطع، خداوند متعادل بود.

وی اضافه کرد: امروز دانش‌آموزان به مناطقی اعزام می‌شوند که رزمندگان اسلام در همان سرزمین به دفاع از کشور و اسلام پرداختند و زیارت چنین مناطقی سعادتی عظیم محسوب می‌شود زیرا شیرزنان و دلاورمردان ایران زمین در جای جای این خاک مقدس به شهادت رسیدند تا پرچم اسلام سرافراز بماند.

محمودآبادی با اشاره به تدارک وسیع مادی و نظامی لشکر کفر در زمان حمله به ایران گفت: این در حالی بود که جمهوری اسلامی برای دفاع در چنین شرایطی آمادگی نداشت زیرا سپاه و بسیج هنوز به مرز آمادگی دفاعی نرسیده بودند و آموزش‌های لازم برای نبرد را ندیده بودند و در عین حال ارتش نیز به دلیل خروج مستشاران نظامی وضعیت نابسامانی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: قدم برداشتن در مناطق جنگی جنوب کشور باید همراه با تفکر در مورد چگونگی مقاومت رزمندگان اسلام در شرایط سخت جنگی باشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دارای مفهومی بسیار بلند است گفت: جنگ چیزی جز ویرانی و نابودی منابع اقتصادی نیست اما دفاع ملت ایران به دلیل اینکه برای حفظ پرچم اسلام صورت گرفت، دفاعی مقدس نامیده شد.

محمودآبادی ادامه داد: جنگ ملت ایران در برابر استکبار جهانی، نبرد اسلام در برابر همه کفر بود زیرا صدام به پشتوانه کشورهای مستکبر وارد این جنگ شد هر چند به آرزوی ننگین تصرف یک هفته‌ای تهران نرسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیان اینکه ملت ایران به دنبال حفظ پرچم پیامبر اعظم(ص) بوده و هست ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز بوده و دارای عزت و اعتبار است در حالی که صدام توسط همان کشورهایی که او را تحریک به حمله کرده بودند نابود شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول