اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال پیاپی

روابط عمومی استانداری کرمانشاه حائز رتبه برتر شد

خبرگزاری فارس: در جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، روابط عمومی استانداری کرمانشاه برای دومین سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته و موفق به کسب تندیس و لوح سپاس اثر برتر روابط عمومی شد.

روابط عمومی استانداری کرمانشاه حائز رتبه برتر شد

  به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، در هشتمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که با حضور اساتید و مجربان علم روابط عمومی و اکثر روابط عمومی‌های کشور طی روزهای یکم و دوم آبان ماه سال‌جاری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار شد، روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری کرمانشاه حائز رتبه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی شناخته شد و تندیس و لوح سپاس اثر برتر روابط عمومی را از آن خود کرد.

در این مراسم که جمعی از مدیران کشوری، اساتید دانشگاه و پیشکسوتان علم روابط عمومی حضور داشتند، پیام جوانا مکدوول رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی «ایپرا» قرائت شد.

در این جشنواره مقالاتی توسط مهمانان خارجی از کشورهای سوئد، اسلونی، ایتالیا، الجزایر، قطر و اساتید این علم در کشور هم‌چون باقر ساروخانی، مهدی محسنیان‌راد،  محمد‌حسین پرداختچی، حمید شکری خانقاء اسماعیل قدیمی، هادی خانیکی،  دواود زارعیان، حسین پورزندی و سید شهاب سید‌محسنی در خصوص حرفه‌گرایی در گرو بصیرت حرفه‌ای، استاندارد‌سازی، توسعه زیرساختی روابط عمومی‌ها، استانداردهای اخلاقی در روابط عمومی حرفه‌ای و... ارائه شد.

در برگزاری این جشنواره دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت و سازمان ملی استاندارد ایران نقش داشتند و بیش از 22 ارگان و نهاد دولتی از حامیان آن به شمار می‌رفتند.

گفتنی است در هفتمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران سال گذشته که در سالن همایش‌های برج میلاد در تهران برگزار شد، سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه به عنوان مدیر ارتباط گستر شناخته شد و تندیس و لوح سپاس خود را دریافت کرد و همچنین روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه نیز موفق به رتبه برتر شده بود.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول