اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی چالوس خبر داد

حضور شخصیت‌های برجسته علمی در همایش تشیع

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس و مسئول کمیته تبلیغات و روابط عمومی همایش ملی تشیع و تبرستان از حضور شخصیت‌ها و نخبگان علمی حوزه و دانشگاه در این همایش خبر داد.

حضور شخصیت‌های برجسته علمی در همایش تشیع

حجت‌الاسلام علی اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: از علما، روحانیون، اندیشمندان و نخبگان علمی و دینی کشوری و استانی برای حضور در همایش تشیع و تبرستان دعوت به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: تمامی امور مربوط به کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در شهرهای کلاردشت، مرزن آباد، چالوس و هچیرود و شهرهای اطراف صورت گرفته است و شهرستان چالوس و بخش مرزن‌آباد آماده برگزاری همایش ملی تشیع و تبرستان است.

اسفندیاری ادامه داد: همچنین با ایجاد واحد اطلاع‌رسانی در این کمیته نسبت به تولید و پوشش اخبار نحوه برگزاری و آمادگی اجرایی شدن این همایش اقدام شده است و در حال حاضر روزانه اخبار و گزارش‌های مرتبط به خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، پایگاه‌های خبری و نشریات محلی و سراسری مخابره می‌شود.

وی از تجهیز سالن همایش به امکانات ویژه ارسال خبر برای رسانه‌های مکتوب و مجازی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حضور شخصیت‌های بزرگ سیاسی، حوزوی و علمی در این همایش لزوم ارائه تجهیزات به خبرنگاران رسانه‌های گروهی احساس می‌شد که با تدابیر صورت گرفته عملی شده است.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول