اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار

سرپرست روابط عمومی استانداری همدان منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار همدان مسلم مخفی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری همدان منصوب شد.

سرپرست روابط عمومی استانداری همدان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، صبح امروز معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این استانداری با بیان اهمیت و جایگاه حوزه‌های روابط عمومی در تبیین و تشریح عملکرد دولت اظهار داشت: روابط عمومی‌ها رکنی از ارکان مدیریت هستند و امروزه در قالب فرایند تبلیغات صرف تعریف نمی‌شوند.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی ادامه داد: هدایت، مدیریت و سازماندهی افکار عمومی از رسالت‌های مهم روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی است که می‌تواند در عرصه‌های مختلف سطح تاثیرگذاری را با اندیشه و فکر افزایش دهد.

وی با اشاره به آسیب‌های پیش رو در حوزه‌های روابط عمومی‌ها تصریح کرد: کوچک‌ترین انحراف و کج‌روی در مسیر اصلی می‌تواند آسیب‌های جدی به کل سیستم وارد کند که باید با کارسنجی و امکان‌سنجی موقعیت‌ها و شرایط موجود و رفع آسیب‌ها و خلأ‌ها در روابط عمومی و سیستم‌های اداری در اولویت قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: روابط عمومی استانداری باید سرآمد روابط عمومی‌ها باشد و با ایجاد فضای بهتر و مطلوب محیط کاری برای برقراری ارتباط مطلوب بین مدیران، جامعه، افکار عمومی و سیستم داخلی فراهم کند.

امروز از سوی استاندار همدان مسلم مخفی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری همدان منصوب شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول