اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

افزایش تلفات سقوط از چرخ و فلک ائل‌گلی تبریز / پدر خانواده هم جان باخت

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: تلفات سقوط از چرخ و فلک ائل‌گلی تبریز به دو کشته رسید.

افزایش تلفات سقوط از چرخ و فلک ائل‌گلی تبریز / پدر خانواده هم جان باخت

حبیب حسینقلی‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مصدوم حادثه چرخ و فلک پارک ائل‌گلی عصر دیروز تبریز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان امام رضا(ع) جان سپرد.

وی افزود: مرد 45 ساله‌ای که دیروز به همراه همسر و پسر 14 ساله‌اش از چرخ فلک سقوط کرده بودند به علت شدت جراحات وارد صبح امروز در بیمارستان امام رضا تبریز فوت کرد.

حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفت: مرد 45 ساله که روز گذشته، در اثر سقوط از چرخ و فلک به شدت زخمی شده بود و توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اقدامات احیایی بر روی وی صورت گرفته بود، در اثر شدت جراحات از دنیا رفت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: این حادثه در ساعت 18 و 10 دقیقه دیروز یکم آبان به مرکز اپراتور فوریت‌های پزشکی گزارش شد و در پی آن، آمبولانس مناطق 2 و 11 تبریز به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌‌زاده درباره چگونگی این حادثه اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه در اثر برگشت یکی از کابین‌های چرخ و فلک ائل‌گلی تبریز، زن حدوداً 38 ساله‌ای بر اثر سقوط در دم جان باخت.

حسینقلی‌‌زاده اضافه کرد: مرد 45 ساله نیز در اثر سقوط به شدت زخمی و با انجام اقدامات احیایی توسط تکنسین‌های اعزامی به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل می‌شود که صبح امروز جان خود را از دست داد.

حسینقلی‌‌زاده گفت: هنگام برگشتن کابین چرخ و فلک پسر 14 ساله میله چرخ و فلک را گرفته و این امر مانع سقوط این نوجوان می‌شود و حال وی رضایت‌بخش گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: زن کشته شده و مرد زخمی و پسر بچه عضو یک خانواده بودند.

ائل‌گلی یکی از تفرجگاه‌های مهم شهر تبریز است.

گزارش فارس حاکی است، پیش از این مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان‌شرقی از استانداردسازی دستگاه‌های شهربازی‌های استان خبر داد و افزود: کارشناسان و بازرسان این نهاد از 25 شهربازی استان بازرسی کردند و دستگاه‌ها و وسایل بازی موجود را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از این بازرسی‌ها 180 دستگاه شهربازی‌های استان به دلیل رعایت نکردن معیارهای استاندارد پلمپ شده و پس از اصلاح ادامه فعالیت دادند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول